کشف انبار احتکار کالاهای اساسی در فارس

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از کشف کالاهای احتکار شده از جمله کالاهای ضروری خبر داد و گفت: طی بازرسی های انجام شده توسط نیروهای بازرسی این سازمان و همکاری سپاه فجر استان کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم کشف شد که ارزش ریالی آن به میزان ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش ایمنا به نقل از شاتا، حمیدرضا ایزدی به برخی از کالاهای احتکار شده اشاره و اظهار کرد: این کالاهای احتکار شده از جمله کالاهای ضروری محسوب می‌شده که شامل انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی، انواع برنج، چای، رب گوجه فرنگی و غیره می‌باشد.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از مراکز عمده و انبارها، تعداد چهار پرونده در رابطه با قاچاق کالاهای ضروری تشکیل شده است که ارزش این کالاها بیش از ۷۰۰ میلیون ریال می‌باشد. این کالاها شامل روغن زیتون، انواع نوشیدنی‌ها، قهوه و غیره می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس تاکید کرد: تمامی مراکز نگهداری کالا از جمله عمده فروشان و شرکت‌های پخش کالا باید در سامانه جامع انبارها ثبت نام و مشخصات و میزان خرید و فروش خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

ایزدی یادآور شد: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلفات اقتصادی از قبیل گران‌فروشی، احتکار و قاچاق را با ستاد خبری این سازمان یا سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

کد خبر 470793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.