۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
میلیچ به استقلال برمی‌گردد

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد هرویه میلیچ به زودی به ایران برمی‌گردد و کارش را با آبی پوشان از سر می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال که بعد از دربی پایتخت ایران را ترک کرد و به کشورش رفت، هنوز به ایران بازنگشته است. طی روزهای گذشته درباره مذاکرات مسئولان استقلال با میلیچ شایعات متعددی مطرح شده است.

از این رو در جلسه امروز هیأت مدیره استقلال درباره میلیچ بحث و تبادل نظر صورت گرفت و قرار شد این بازیکن خارجی به زودی بازگردد و خواسته‌هایش برآورده شود.

حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال درباره وضعیت میلیچ گفت: «امروز همچنین صحبتی در این باره شد. طی مذاکراتی که از پیش آقایان مددی و عبدیان در این حوزه شروع کرده بودند و مربوط به امروز نیست، باید بگوییم مذاکرات به سرانجام رسیده و مجدداً او را در میان بازیکنان استقلال و در این تیم می‌بینیم.»

وی درباره اینکه مشکل میلیچ فنی است یا به خاطر مطالبات مالی اش از ایران رفته است، تاکید کرد: «هر مشکلی بود ما تلاش کردیم و دغدغه‌های او رفع شد. آن چیزی که برای ما مهم است، این است که مسائل باشگاه را در عین منطق و عقلانیت و با لحاظ دغدغه‌های هواداران پیش ببریم. آن چیزی که برای ما مهم است، این خواهد بود که هم دغدغه‌های باشگاه و هم دغدغه‌های هواداران را حل کنیم.»

نظری در پاسخ به این پرسش که قرارداد جدیدی به میلیچ ارائه شده است یا خیر، اظهار کرد: «تأکید می‌کنم درباره اینکه دلیل خروج میلیچ از کشور چه بوده است، صحبت نمی‌کنم، چون بحث بسیار و مفصل است، اما آنچه اکنون باید بگویم و هواداران هم باید بدانند، قرارداد میلیچ در ماه فعلی به پایان می‌رسد و خواه ناخواه اگر بخواهیم او را حفظ کنیم، باید قرارداد جدید امضا کنیم.»

حال باید منتظر ماند و دید میلیچ چه زمانی به ایران برمی‌گردد و وضعیت تمدید قراردادش چه خواهد شد. این بازیکن از استقلالی‌ها خواسته بود قراردادش برای فصل بعد هم تمدید شود و بعد به ایران برگردد که به نظر می‌رسد خواسته‌اش مورد موافقت هیأت مدیره استقلال قرار گرفته است.

منبع: ورزش سه
کد خبر 470783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.