آلودگی هوای اصفهان تا جمعه ادامه دارد

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی گفت: آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان اصفهان تا روز جمعه ادامه دارد.

زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از تداوم سکون جوی در سطح استان اصفهان تا اواسط روز جمعه خبر داد و اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق استان در این مدت صاف تا کمی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان، افزود: غبار محلی و افزایش و انباشت غلظت آلاینده‌ها در این مدت در کلان‌شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان ادامه دارد و شاخص‌های کیفی هوا در برخی ساعت در شرایط ناسالم برای عموم قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ناپایداری جوی تا اواسط روز جمعه در استان نخواهیم داشت اما از ساعات بعدازظهر در مناطق غربی و جنوبی استان به ویژه سمیرم احتمال بارندگی و وزش باد وجود دارد که همین امر موجب بهبود کیفیت هوا در مناطق مرکزی اصفهان نیز خواهد شد اما بارش باران در شهر اصفهان نخواهیم داشت.

سیدان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی افزود: چوپانان با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 470742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.