لوئیز سوارز مرد هزار چهره‌ فوتبال!

لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید با درخشش های اخیرش در ترکیب تیم مادریدی تلاش می‌کند تا فاتح لالیگا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یک دهه از رقابت مسی و رونالدو برای به دست آوردن کفش طلا، فقط یک نفر وجود داشت که می‌توانست گاهی در این رقابت خودش را وارد کند و دو بار هم برنده این عنوان شود. همان کسی که در سال تلاش نافرجام لیورپول برای شکستن طلسم قهرمانی، امید اول آنفیلد بود.

لوئیز سوارز آنقدر اقبال بلندی نداشت که در سال‌های حضور او در لیگ جزیره، شخصی مثل کلوپ پایش را به بندر بگذارد و کاری کند که لیورپول به همه‌چیز برسد که اگر این طور می‌شد، قطعاً سوارز در کنار کفش طلا در بردن توپ طلا هم دوئل فرازمینی‌ها را خراب می‌کرد.

سوارز مرد هزار چهره فوتبال دنیاست. لیورپولی‌ها چهره‌ای زیبا اما گریان از او را در خاطر دارند. منچستری‌ها یک صورت کریه (زشت) از او را یادشان هست. اروگوئه‌ای‌ها جلوه خداگونه‌اش را، غنایی‌ها وجه شیطانی‌اش را و برای اسپانیایی‌ها آن دو روی دوستی و نفرت را نمایان می‌کند.

بارسایی‌ها به خاطر اینکه خالق بهترین خاطرات ممکن برای آن هاست دوستش دارند. مردی که بعد از اتوئو به شماره ۹ بارسا روح دوباره‌ای بخشید و با هر گل خودش را در خاطر هواداران بارسلونا ماندگار کرد و رئالی ها هم از او متنفر هستند چون در تقابل‌های با لوئیز، یا او را در حال شادی پس از گل دیدند و ناراحت شدند و یا از دیدن جنجال‌هایش در محوطه و درگیری‌هایش با راموس حرص خوردند.

سوارز اما حالا پس از گذراندن یک عمر زندگی هیجان‌انگیز و پرافتخار دیگر جزئی از خانواده اتلتیکو شده، خانواده‌ای که امیدوار است که این اروگوئه‌ای هم مثل دیگر هموطنانش تأثیرگذار باشد و با ورودش برای روخی‌بلانکو جام به همراه بیاورد. مردی که برای اینکه ثابت کند هنوز از ارزشش کم نشده است، خیلی انگیزه دارد.

کد خبر 470712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.