ارسال ۷۷ پرونده تخلف در منطقه یک بندرعباس به کمیسیون ماده ۱۰۰

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس از ارسال ۷۷ پرونده تخلفات شهری این منطقه در سال جاری به کمیسیون ماده ۱۰۰ خبر داد.

مهدی رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از اول سال ۹۹ تا کنون تعداد ۷۷ پرونده تخلف شهری به کمیته ماده صد ارسال شده است، علاوه بر این تعداد ۴۹ پرونده نیز تعیین تکلیف و وضعیت آن مشخص شده است.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۹ پرونده ارسالی به کمیسیون ماده صد ۹ میلیارد ریال مبلغ وصولی کسب شده و به حساب درآمدهای شهرداری واریز شده است. از این مبلغ تنها دو میلیارد ریال مربوط به حکم‌های صادر شده در سال جاری و هفت میلیارد ریال مربوط به پرونده‌های سال‌های گذشته بوده است.

مدیر منطقه یک شهرداری بندرعباس با تاکید بر اینکه بیشتر پرونده‌هایی که تعیین تکلیف شده‌اند مربوط به سال‌های گذشته است، خاطرنشان کرد: از پرونده‌های ارسالی سال ۹۹ تنها ۹ پرونده حکم آن قطعی شده که شش پرونده جریمه و سه پرونده حکم تخریب برای آن صادر شده و این احکام اجرا شده است.

رنجبری با بیان این که هدف مجموعه شهرداری کمک به رفع مشکلات محلات و ساخت و سازها است، تصریح کرد: در برخی از محلات افراد سودجو دنبال سوء استفاده و ساخت و ساز غیرمجاز هستند که در صورت مواجهه با چنین افراد و برای حفظ حقوق سایر ساکنان با این تخلفات برخورد جدی می‌شود.

کد خبر 470700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.