یحیی، مچ رسول را می‌خواباند؟

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی به مصاف حریف خود می‌روند که بازی دشواری را با حریف اراکی دارند و باید دید برابر تیم باانگیزه خطیبی چه نتیجه‌ای خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر امروز و از ساعت ۱۵ به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت، سرخ پوشان تلاش می‌کنند پس از برد خوب هفته گذشته مقابل فولاد و رهایی نسبی از حواشی، بردهای خود را تداوم بخشیده و از میانه جدول جدا شوند.

لک گلر ثابت قرمزها

حامد لک سنگربان مطمئن پرسپولیس است و بعید به نظر می‌رسد جایش را به گلر کروات تیم، رادوشویچ بدهد، بنابراین حضور وی در ترکیب قطعی است.

دو حسینی در خط دفاع

سید جلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی و احسان حسینی چهار مدافع قرمزها برابر آلومینیوم هستند، پس از مصدومیت کنعانی زادگان در هفته گذشته، یحیی گل محمدی دغدغه‌هایی در خط دفاع خواهد داشت و احسان حسینی به عنوان چهره جوان و جدید خط دفاعی قرمزها در بازی فیکس خواهد بود.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمز پوشان در بازی امروز، میلاد سرلک، احمد نورالله‌ی، کمال کامیابی نیا و احسان پهلوان هستند، به نظر می‌رسد یحیی گل محمدی قصد ندارد به ترکیب ثابتش دست بزند و از عملکرد هافبک‌های خود راضی است.

عبدی و امیری در خط حمله

وحید امیری و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس در بازی با شاگردان خطیبی خواهند بود، بنا به تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۴-۴-۲ بازی خواهند کرد و باید دید عملکرد خوب دو مهره سرخ پوشان در خط حمله در مصاف با آلومینیوم مثل دیدار با فولاد تکرار خواهد شد یا خیر.

کد خبر 470680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.