واژگونی تانکر ۲۰ هزار لیتری بنزین/محور آزادگان مسدود است+ عکس

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حادثه واژگونی تانکر ۲۰ هزار لیتری بنزین مقابل پالایشگاه اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه واژگونی تانکر ۲۰ هزار لیتری بنزین مقابل پالایشگاه اصفهان در ساعت ۸:۳۷ به آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی گفت: دلیل این حادثه برخورد تانکر حمل سوخت با یک دستگاه نیسان وانت بوده است که هر دو خودرو واژگون شدند و راننده ۵۵ ساله تانکر به دلیل مصدومیت توسط مأموران اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر عوامل امدادی چهار ایستگاه شامل ایستگاه‌های ۲۲، ۲۱، ۱۶ و ۱۰ در موقعیت حادثه حضور دارند و عملیات اطفای فوق سنگین در حال انجام است آتش نشانی شاهین‌شهر هم در موقعیت حاضر است و برای ادامه عملیات اطفا عوامل چهار ایستگاه دیگر هم در حال رسیدن به محل حادثه هستند چرا که بنزین قدرت اشتعال بسیاری دارد و این عملیات از حساسیت بسیاری برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر یک محور اتوبان آزادگان توسط مأموران راهور مسدود شده است و به دلیل قدرت اشتعال بالای بنزین مجبور به مسدود کردن مسیر از یک کیلومتری محل حادثه هستیم.

کاوه آهنگران گفت: مأموران اداره راه و آتش نشانی در حال جلوگیری از جاری شدن بنزین به پیرامون هستند.

کد خبر 470662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.