پرسپولیس_آلومینیوم/ اراک ساحل آرامش یحیی می‌شود؟

پرسپولیس و آلومینیوم عصر امروز (دوشنبه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک با یکدیگر مصاف خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس امروز دوشنبه - ۶ بهمن ماه - از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مهمان آلومینیوم خواهد بود، سرخ‌پوشان پایتخت که با کسب سه امتیاز مهم در بازی قبلی خود مقابل فولاد از حواشی دور شدند امروز تلاش می‌کنند با برد برابر شاگردان خطیبی خود را به دیگر مدعیان لیگ و صدرنشینان نزدیک کنند و در واقع از کورس قهرمانی جا نمانند، در آن طرف میدان آلومینیوم اراک نیز هفته گذشته با تساوی برابر گل گهر سیرجان شاگردان قلعه نویی را در خانه خود متوقف کردند، تیم اراکی این بار برابر دیگر مدعی لیگ برتر یعنی پرسپولیس تلاش می‌کند خود را از انتهای جدول جدا کرده و با گرفتن امتیاز از سرخ‌پوشان به میانه جدول برسد، گفتنی است پرسپولیس با ۹ بازی و ۱۵ امتیاز در جایگاه هشتم جدول و آلومینیوم نیز با ۱۱ بازی و ۱۲ امتیاز سیزدهم است.

جدایی از میانه یا انتهای جدول

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی به مصاف هم می‌روند که پرسپولیس به دنبال حضور در میان بالانشینان است و آلومینیوم نیز می‌خواهد فاصله‌اش را با قعر جدول بیشتر کند، شاگردان گل محمدی که به تازگی از شر تساوی‌های متوالی خلاص شده‌اند دنبال این هستند تا یک پیروزی دیگر به آمار خود اضافه کنند، سرخ‌ها تاکنون ۹ بازی در لیگ برتر انجام داده‌اند که سه بار پیروزی و شش بار متوقف شدند. پرسپولیس تاکنون هیچ شکستی را در لیگ بیستم تجربه نکرده است و در صورت پیروزی در بازی فردا می‌تواند تا رده پنجم صعود کند، پرسپولیسی‌ها فردا محمدحسین کنعانی زادگان را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارند.

رونمایی از خط دفاع قرمز

پرسپولیس برای بازی امروز دو مدافع اصلی‌اش یعنی محمد حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و باید دید یحیی برای پر کردن جای خالی این دو مدافع چه برنامه‌ای دارد و از چه نفراتی در خط دفاعی استفاده خواهد کرد، البته شنیده شده سید جلال با تیم به اراک رفته است و مشخص نیست وی فیکس خواهد شد یا خیر، گفتنی است غیبت دو مدافع میانی پرسپولیس فرصت خوبی برای حامد پاکدل، مهاجم آلومینیوم اراک است تا به دنبال زدن ششمین گل فصلش باشد.

مصدوم ویژه دیدار: محسن ربیع‌خواه

تقابل مدافع آلومینیوم با تیم سابقش و یحیی گل‌محمدی می‌توانست یکی از جذابیت‌های این بازی باشد اما ربیع‌خواه در بازی با پیکان مصدوم شد و تا نیم فصل دوم بازی نخواهد کرد.

خطیبی برگ برنده آلومینیوم!

برگ برنده آلومینیوم در این دیدار علاوه بر بازیکنان با انگیزه، رسول خطیبی، سرمربی این تیم است؛ مربی که معمولاً در بازی‌های بزرگ نتایج خوبی کسب می‌کند و شکست دادن استقلال و پرسپولیس به همراه تیم‌های مختلف، جای ویژه ای در کارنامه مربیگری او دارد. رسول خطیبی در تمرینات منتهی به بازی با پرسپولیس با کلاه آبی ظاهر شد که می‌تواند به نوعی یک کری هم محسوب شود. رسول که در دوران باشگاهی، حضور درخشانی در سپاهان و پاس داشت به عنوان بازیکن قرضی در تیم استقلال حضور یافته و این تیم را در جام باشگاههای آسیا همراهی کرد، البته در دوران مربیگری هم خطیبی تا آستانه هدایت استقلال پیش رفت و اما این اتفاق در نهایت رخ نداد.

کد خبر 470658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    0 0
    یحیی اخراج بشه