دستگیری قاتل نوجوان در ۱۵ دقیقه

سقوط مرگبار یک جوان، مصدوم شدن ۲۲ نفر در تصادف کامیون با اتوبوس، قمه‌کشی در درگیری خانوادگی، کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری قاتل ۱۷ ساله توسط پلیس را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: جوان ۲۴ ساله‌ای بر اثر سقوط از پل شهید قهاری سعید واقع در ورودی غربی شهر همدان، جان خود را از دست داد.

جمشید باقری افزود: گزارش حادثه سقوط از ارتفاع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و تیم گشتی پلیس در محل حاضر شد.

وی اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه نیروهای پلیس در این حادثه مرد جوانی حدود ۲۴ سال بر اثر سقوط از پل غیر همسطح شهید قهاری همدان جان خود را از دست داده و جسد متوفی برای بررسی دقیق حادثه و علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان تصریح کرد: هویت متوفی مشخص و موضوع به خانواده وی اطلاع داده شده است.

وی گفت: تحقیقات برای کشف دقیق علت حادثه، توسط نیروهای متخصص پلیس ادامه دارد.

مصدوم شدن ۲۲ نفر در تصادف کامیون با اتوبوس

اورژانس تهران از تصادف اتوبوس با کامیون در جاده قدیم قم خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۲ نفر مصدوم شدند.

پیمان صابریان رئیس اظهار کرد: خبر تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده قدیم قم گزارش شد و بلافاصله ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۷ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۲۲ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۲۱ نفر توسط تکنسین‌های اورژانس بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان‌های هفت تیر، بهارلو، لقمان و شهدای پاکدشت انتقال یافتند و ۱ نفر در محل درمان شد.

قمه‌کشی در درگیری خانوادگی

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه اختلافات خانوادگی منجر به قمه‌کشی و مجروحیت فردی در گرمسار شد، گفت: این ضارب در کمتر از نیم ساعت دستگیر شد.

عبدالله حسنی با بیان اینکه گزارش یک درگیری به نیروی انتظامی گرمسار گزارش شد، اظهار کرد: بررسی‌ها نشان داد بروز اختلافات خانوادگی در گرمسار منجر به قمه‌کشی و مجروح شدن فردی شده است.

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله نیروهای پلیس وارد جریان شدند تا فرد ضارب را دستگیر کنند، افزود: این متهم کمتر از نیم ساعت دستگیر شد که پرونده وی پس از تکمیل به مراجع قضائی تحویل داده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برخورد با اراذل‌واوباش و هنجارشکنان در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: سمنان در زمره استان‌های برتر در این حوزه است که توانسته با برخوردهای جدی این آمار را به کمترین حد خود برساند.

وی با بیان اینکه هوشیاری نیروی انتظامی "سرخه" مانع از انتقال محموله ۱۵ تنی چوب جنگلی قاچاق شد، تاکید کرد: ارزش ریالی محموله چوب قاچاق کشف شده ۴۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

حسنی با اشاره به اینکه محموله‌های قاچاق مواد مخدر و کالا و چوب در استان سمنان ردیابی و نسبت به توقیف آن اقدام می‌شود، افزود: برخورد قاطعانه با هرگونه قاچاق در استان به خوبی انجام می‌شود تا تخلفات در این زمینه به طور کارآمدی کنترل شود.

کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف بیش از ۲۸ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

قدرت آقاپور اظهار کرد: مأموران یگان امداد این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با دو نفر سرنشین سابقه‌دار مشکوک شدند و در جهت بررسی خودرو را با شگردهای خاص پلیسی متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از داخل ساک روی صندلی عقب و صندوق عقب خودرو مقدار ۲۸ کیلو و۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و سریعاً هر دو متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهر را توضیح اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و همراه متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ در اولویت کاری پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک و فعالیت افراد قاچاقچی و فروشندگان مواد مخدر را با شماره گیری ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری قاتل ۱۷ ساله توسط پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری قاتل ۱۷ ساله در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ظرف ۱۵ دقیقه دستگیر و اختلافات قبلی انگیزه قتل عنوان شده است.

مسعود فرامرزی از دستگیری قاتل ۱۷ ساله در شهرستان پیشوا در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق اخبار واصله از وقوع یک درگیری در یکی از شهرک‌های پیشوا نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور عوامل انتظامی، مأموران با جوانی مواجه شدند که مضروب هم از محل گریخته بود.

فرمانده انتظامی پیشوا با اشاره به اینکه قاتل ظرف مدت ۱۵ دقیقه توسط مأموران انتظامی دستگیر شده است، افزود: با همکاری مردم موفق شدیم، متهم را دستگیر کنیم و پس از بررسی و بازرسی‌های صورت گرفته انگیزه قتل اختلافات قبلی عنوان شد.

وی تصریح کرد: در جریان این نزاع پدر مقتول نیز با دیدن صحنه درگیری و پیکر مجروح و خون‌آلود فرزند دچار سکته شد و در روند اعزام به بیمارستان جان خود را از دست داد.

کد خبر 470609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.