افتتاح ۴ طرح عمرانی در بندر آستارا همزمان با دهه فجر

شهردار بندر آستارا گفت: چهار طرح عمرانی همزمان با دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری چهار طرح عمرانی و عام‌المنفعه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

شهردار آستارا گفت: احداث پارک امام رضا (ع) در غلام‌محله غربی، شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی در خیابان ملت غربی، کوچه‌های بنفشه دوم، سوم و پنجم در خیابان شکوفه شهرک عباس‌آباد، خیابان استاد «اکبر اکسیر» شامل سنگ‌فرش، بهسازی و زیباسازی و همچنین بهسازی محوطه باغ ملی از جمله پروژه‌هایی است که در دهه فجر سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: پارک امام رضا (ع) در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع در غلام محله غربی احداث شده و در این پارک اقدامات همچون کف سازی، محوطه سازی، جدول کاری، رنگ آمیزی، فضای سبز و تأسیسات روشنایی انجام شده و مبلمان پارکی شامل نیمکت و سطل زباله نصب شده است.

معیتی گفت: خیابان استاد «اکبر اکسیر» به طول ۳۴۰ متر مربع سنگفرش سواره‌رو و دیواره حفاظتی رودخانه مرداب در حاشیه این خیابان به طول ۴۰ متر انجام شده و نرده‌های دیواره حفاظتی نصب شده و تأسیسات روشنایی و فضای سبز کنار دیواره اجرا شده است.

وی ادامه داد: شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی و ایجاد کانال به طول ۳۵۰ متر در خیابان ملت غربی و خاک‌ریزی، اصلاح رقوم ارتفاعی و کانیوگذاری به طول ۶۰۰ متر در کوچه‌های بنفشه دوم، سوم و پنجم در خیابان شکوفه شهرک عباس‌آباد اجرا شده است.

شهردار آستارا خاطرنشان کرد: در باغ ملی حدود ۹۰۰ مترمربع کف سازی شده و در هفته آینده آبنما برای زیباسازی در محوطه آن نصب خواهد شد.

به گزارش ایمنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 470592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.