اصفهان میعادگاه مناسب برای سرمایه‌گذاران خارجی است

استاندار اصفهان گفت: با توجه به مبادلات اقتصادی و علمی فراوان بین ایران و کشورهای همسایه این استان در واقع میعادگاه مناسبی برای سرمایه گذاران خارجی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان عباس رضایی امروز (یکشنبه) در حاشیه دیدار با وزیر اقتصاد ارمنستان، اظهار کرد: اصفهان بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی دارد که میعادگاه مناسبی برای سرمایه گذاران است که کشورهای همسایه می‌توانند از ظرفیت‌های فراوان حوزه‌های مختلف آن استفاده و سرمایه گذاری کنند.

وی ادامه داد: برخی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی محدودیت‌هایی برای روابط و سرمایه گذاری‌ها به وجود آورده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری راهکارهایی برای شکستن تحریم‌ها وجود دارد.

وی اضافه کرد: تمامی کشورهای منطقه به عنوان قدرت منطقه‌ای ایران را در سطح بین المللی می‌شناسند.

رضایی گردشگری را یکی از مسائل مهم منطقه برشمرد و افزود: در زمینه تولیدات صنعتی، غیر صنعتی و مواد غذایی مذاکره و بر مبنای دو کشور ایران و ارمنستان اقداماتی صورت می‌گیرد.

«کروبیان» وزیر اقتصاد ارمنستان نیز خاطرنشان کرد: حجم تبادل تجاری در سال گذشته ۴۰۰ میلیون دلار بود که نسبت به ظرفیت‌ها اندک است که در شش ماه آینده این رقم به یک میلیارد دلار افزایش می‌یابد.

به گزارش ایمنا، بازدید از واحدهای تولیدی و و دیدار با فعالان اقتصادی و بازدید از آثار تاریخی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه «وهان کروبیان» وزیر اقتصاد ارمنستان به اصفهان بود.

کد خبر 470591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.