هدف گیتی پسند قهرمانی است

بازیکن تیم گیتی پسند گفت: تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد، امیدوارم به روز های خوب خودمان برگردیم زیرا هدف اصلی ما قهرمانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ وحید شمسایی پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش مقابل شهید منصوری قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از شکست عجیب مقابل تیم مقاومت باید در این بازی پیروز از میدان خارج می‌شدیم، تغییراتی را در تیممان داشتیم و با کمک این تغییرات توانستیم پیروز از میدان خارج شویم.

وی ادامه داد: گل نزدن تیم ما در آینده مشکلات زیادی را به ارمغان می‌آورد باید من به عنوان یک مربی این مشکلات را رفع کنم و آرامش را به تیم برگردانم؛ امیدوارم در دور دوم آن چیزی که مد نظرمان است اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم گیتی پسند افزود: درباره داوری صحبتی نمی‌کنم، اگر بخواهم درباره داوری صحبت کنم سخنانم بسیار طولانی می‌شود، خوشبختانه این بازی را با برد پشت سر گذاشتیم.

همچنین حمید احمدی بازیکن تیم گیتی پسند گفت: با توجه به نتیجه بازی گذشته مجبور به پیروزی در این بازی بودیم، تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد، امیدوارم به روزهای خوب خودمان برگردیم زیرا هدف اصلی ما قهرمانی است.

وی ادامه داد: همانگونه که بازیکنان اشتباه می‌کنند داور نیز دچار اشتباه می‌شود امیدوارم کمتر در فوتسال شاهد چنین داوری‌هایی باشیم.

کد خبر 470588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.