۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸
پیروزی سخت گیتی پسند در خانه

تیم گیتی پسند در یک بازی سخت توانست تیم منصوری قرچک را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ امروز _یکشنبه پنجم بهمن ماه ۹۹_ تیم فوتسال گیتی پسند میزبان منصوری قرچک بود که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند و منصوری قرچک

ورزشگاه: مخابرات، اصفهان

اخطار: سعید احمد عباسی، محمد گراوند، فرهاد توکلی

اخراج: قدرت بهادری

گلزنان:

گیتی پسند: بهروز جعفری (دقیقه ۷)

مقاومت البرز: مجتبی پارسا پور (دقیقه ۲۰)

ترکیب:

گیتی پسند: اصغر حسن زاده، سپهر محمدی، علیرضا وفایی، مهدی خانی، بهروز جعفری، مهدی مصطفایی، مسعود یوسفی، فرهاد توکلی، وحید شفیعی، سعید احمد عباسی، حمید احمدی و قدرت بهادری

سرمربی: وحید شمسایی

منصوری قرچک: علیرضا حمدالهی، محمد طاهری، سعید قلندری، اسماعیل وطن خواه، مجتبی پارسا پور، محمد کاموسی، سامان خوشنی، علی رستمی، محمد نجف زاده، محمد کرامتان، محمد گراوند، بهرنگ عظیمی

سرمربی: محسن حسن زاده

شرح بازی:

نیمه اول:

بازی در نیمه اول پایاپای آغاز شد و هر دو تیم با انگیزه بالا به سمت دروازه یکدیگر حمله می‌کردند، پس از گذشت چند دقیقه از بازی گیتی پسند نبض بازی را در دست گرفت و توانست حملاتی را به سمت دروازه منصوری قرچک انجام دهد و بالاخره در دقیقه هفتم فرهاد توکلی توپی را به بهروز جعفری رساند و این بازیکن با یک بغل پا ساده دروازه منصوری قرچک را باز کرد. تیم گیتی پسند پس از گل باز هم به حملات خود ادامه داد، اما در ثانیه‌های پایانی نیمه اول. نیم منصوری قرچک با یک بازی با برنامه و حرفه این توسط مجتبی پارسا پور بازی را به تساوی کشاندند.

نیمه دوم:

تیم گیتی پسند برای پیروزی پا به نیمه دوم گذاشته بود و از همان ابتدا با حملات سنگین بازی را شروع کرد، تیم منصوری قرچک از ضدحملات به بهترین شکل استفاده می‌برد و تیم قرچک را تا مرز گلزنی پیش می‌برد؛ تیم گیتی پسند فشار سنگینی را بر روی تیم قرچک گذاشت، اما دفاع خوب تیم منصوری جلو این توپ‌ها را می‌بست و چشم به شد حملات دوخته بود. تیم گیتی پسند در دقیقه ۳۶ قدرت بهادری را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد. علیرضا وفایی در لحظات پایانی این دیدار توانست دروازه قرچک را باز کند تا این بازی با نتیجه ۲ بر یک به پایان برسد.

گل‌ها:

دقیقه ۷: توکلی پس از عبور از یک بازیکن توپ را به بهروز جعفری رساند و سپس این بازیکن با یک بغل پای آرام دروازه منصوری قرچک را باز کرد.

دقیقه ۲۰: تیم منصوری قرچک با یک بازی با برنامه توپ را به مجتبی پارسا پور رساندند، او نیز با یک ضربه دیدنی دروازه منصوری را باز کرد.

دقیقه ۴۰: علیرضا وفایی در لحظات پایانی توانست با یک ضربه بغل پا دروازه قرچک را باز کند.

نکات ویژه:

تیم گیتی پسند پس از دریافت گل اول به تصمیم داور به شدت معترض بود.

حمید مشیری از کادر فنی تیم گیتی پسند به علت اعتراض شدید اخراج شد.

کد خبر 470584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.