افزایش سرانه فضای ورزشی و فرهنگی نجف‌آباد/ تحقق درخواست یک کودک آبادانی

در این بسته خبری از آغاز طرح تخفیف عوارض پروانه‌های ساختمانی در یاسوج تا بهسازی وسایل ورزشی و مبلمان شهری پارک بانوان خرمشهر و زنده گیری ۳۲۷ قلاده سگ بدون صاحب در اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

عملکرد سازمان آتش نشانی گرگان در هفته گذشته

مهدی قره قاشی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از انجام ۴۹ عملیات امداد و نجات و اطفا حریق از سوی نیروهای این سازمان در مدت یک هفته گذشته خبر داد.

آماده سازی شهرک صنوف مزاحم و شهرک خودرویی هوشمند ساوه

یک شرکت سرمایه گذار بخش خصوصی آمادگی خود را برای آماده سازی شهرک صنوف مزاحم و شهرک خودرویی هوشمند ساوه، به منظور همکاری و مشارکت با شهرداری ساوه اعلام کرده است.

افزایش سرانه فضای ورزشی و فرهنگی نجف‌آباد

محمد مغزی نجف‌آبادی، شهردار نجف‌آباد گفت: با اضافه شدن سه فرهنگسرا و پنج مجموعه ورزشی روباز که با مصوبه شورای اسلامی شهر و همت شهرداری در سطح مناطق پنج‌گانه در حال ساخت و تجهیز هستند، سرانه فضای ورزشی و فرهنگی نجف‌آباد به حد مطلوب خود نزدیک خواهد شد.

آغاز طرح تخفیف عوارض پروانه‌های ساختمانی در یاسوج

باقر باقرپور، مدیر حوزه شهرسازی شهرداری یاسوج گفت: طرح تخفیف عوارض پروانه‌های ساختمانی مسکونی و تجاری همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج آغاز می‌شود و تا آخر سال جاری ادامه دارد.

آغاز عملیات احداث پارک کودک در آبادان

عملیات احداث پارک کودک آبادان از اول بهمن ماه و در فاز سه امیر آباد آغاز شده است؛ حدود سه ماه قبل محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان، پس از دریافت یک کلیپ صوتی از سوی کودک آبادانی با موضوع درخواست احداث یک پارک کودک، وعده داد به زودی خواسته این کودک اجرایی می‌شود.

تخفیف ۳۰ درصدی عوارض شهرداری رفسنجان به مناسبت دهه فجر

محمد مختاری، شهردار رفسنجان از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی شهرداری برای پرداخت عوارض به مناسبت دهه فجر و اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

بهسازی وسایل ورزشی و مبلمان شهری پارک بانوان خرمشهر

مجموعه وسایل ورزشی و مبلمان‌های شهری نخستین پارک بانوان خرمشهر که این روزها مراحل احداث خود را طی می‌کند، پس از پایان دیوارکشی پارک، توسط شهرداری خرمشهر بهسازی و رنگ آمیزی شد.

صدور ۹۸۰ پروانه ساختمانی در قزوین

طی ۱۰ ماهه نخست سال جاری، ۹۸۰ پروانه ساختمانی از سوی مناطق سه گانه شهرداری قزوین صادر شده است.

زنده گیری ۳۲۷ قلاده سگ بدون صاحب در اسلامشهر

دی ماه سال جاری تعداد ۳۲۷ قلاده سگ با رعایت پروتکل‌های بهداشت و درمان، توسط سازمان مدیریت پسماند از سطح شهر جمع آوری و به مرکز ساماندهی حیوانات بلا صاحب انتقال داده شد.

اختصاص ۵ میلیارد ریال برای توسعه و ترویج زیلو در بودجه ۱۴۰۰

علیرضا نقوی، شهردار میبد که به تازگی به عنوان دبیر شهر جهانی زیلو معرفی شده، از اختصاص اعتبار پنج میلیارد ریالی جهت توسعه، ترویج، معرفی و توسعه هنر صنعت زیلوی میبد در بودجه سال ۱۴۰۰ این شهر جهانی خبر داد.

کد خبر 470569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.