رشد ۳ برابری قیمت قیر در سال‌جاری

معاون مالی و اقتصادی شهردار قم با بیان اینکه نوسانات قیمتی در سال‌جاری هزینه‌های پروژه ها را افزایش داده است، گفت: هزینه‌ها بیش از دو برابر شده که این موضوع فشار سنگینی به شهرداری وارد کرده است.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی حسام نژاد با اشاره به وضعیت تحقق بودجه و هزینه شهرداری قم در سال جاری، اظهار کرد: در شش ماه ابتدای سال ۹۹ شاهد رشد وصولی‌های شهرداری نسبت به سال‌های گذشته بودیم.

وی با بیان اینکه در برخی از موارد این تحقق بیشتر از ۶۰ درصد از مدت مشابه سال قبل بوده است، افزود: متأسفانه نوسانات قیمتی در سال جاری سبب رشد هزینه‌ها شده است که همین موضوع سبب شد که در نهایت نتوانیم در بحث پشتیبانی پروژه‌ها به‌صورت خاص و ویژه اقدام کنیم.

معاون مالی و اقتصادی شهردار قم تصریح کرد: سال‌های گذشته وصولی‌ها و هزینه‌ها کمتر بود. امسال وصولی‌ها در سال جاری ۴۰ درصد افزایش داشته ولی هزینه‌ها بیش از دو برابر شد که این موضوع فشار سنگینی به شهرداری وارد کرد.

وی افزایش قیمت قیر را موردتوجه قرار داد و گفت: اجرای آسفالت در سطح شهر مسئله مهمی است که مورد تقاضای مردم است و هزینه‌های سنگینی را به خود اختصاص می‌دهد؛ در این زمینه قیمت هر تن قیر در سال گذشته ۲ میلیون تومان بود که قیمت آن در سال جاری در بازه‌هایی بیش از هفت میلیون تومان شد و این یعنی قیمت قیر سه برابر افزایش داشته است.

کد خبر 470559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.