روزنامه های ورزشی ۶ بهمن ماه؛ قائدی بهترین بازیکن جوان آسیا

روزنامه های ورزشی ۶ بهمن ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز دوشنبه_ ۶ بهمن ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

روزنامه خبر ورزشی با عنوان " قوچان نژاد: برای بازگشت به ایران وقت هست"، صحبت‌های لژیونر ایرانی در رابطه با برگشت به ایران را نشان می‌دهد.

روزنامه ابرار ورزشی با عنوان " نکونام: ماشین سازی تیم با کیفیتی است" صحبت‌های سرمربی فولاد قبل از بازی با ماشین سازی را نشان می‌دهد.

روزنامه فرهیختگان ورزشی با عنوان " انتخاب صدری، به خاطر بدهی قرمزها به همراه اول؟ " سمیعی عضو هیئت رئیسه پرسپولیس شد، رسول پناه با دعوا رفت" به موضوع جابه‌جایی‌ها در باشگاه پرسپولیس می‌پردازد.

روزنامه گل با عنوان " از مرکزی به صدر" اشاره به بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس دارد.

روزنامه خراسان ورزشی با عنوان " یحیی بی دفاع به آلومینیوم رسید" اشاره به نبود مدافعین پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک دارد.

روزنامه صدای سپاهان با عنوان " تو گل بندری…؟ " اشاره به بازی سپاهان و صنعت نفت آبادان در آبادان دارد.

روزنامه سبز سبزم با عنوان " باید استرس و تنش را از وجود گاندوها دور کرد" صحبت‌های فرشید طالبی را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد خانواده ذوب آهن باید اختلافات را کنار بگذارند.

روزنامه استقلال با عنوان " قائدی بهترین بازیکن جوان آسیا" اشاره به درخشش بازیکن جوان استقلال دارد.

روزنامه پرسپولیس با عنوان " پرسپولیس کبیر در زادگاه امیر" و "شاگردان یحیی به قصد بازگشت پرقدرت به جایگاه اصلی برابر آلومینیوم می‌ایستند" اشاره به بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک دارد.

کد خبر 470557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.