برگزاری ۵۳ دوره آموزشی عملیاتی برای آتش نشانان مشهدی

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد از برگزاری ۵۳ دوره آموزشی عملیاتی در مدت یک ماه با هدف تقویت توان عملیاتی آتش نشانان خبر داد.

به گزارش ایمنا، آتشپاد مسعود ظهوریان، اظهار کرد: با هدف ارتقا سطح توان علمی و عملیاتی آتش نشانان برای نخستین بار در مجموعه شهرداری مشهد به همت اداره آموزش و فرهنگ سازی، معاونت پیشگیری نظارت و آموزش سازمان آتش نشانی ۵۳ دوره آموزشی کد دار ضمن خدمت طی ۳۰ روز از یکم تا سی ام دی ماه سال جاری برای آتش نشانان مستقر در ایستگاه‌های عملیاتی برگزار شد.

وی افزود: در این دوره‌ها آبرسانی در عملیات اطفا حریق و آشنایی با پمپ‌ها تکنیک‌های تخلیه و تهویه دود، آشنایی با دستگاه‌های تنفسی و حرکت در دود، آشنایی با لوازم حفاظت فردی و همچنین آشنایی با مأموریت‌های تصادفات، خصوصاً تصادفات جاده‌ای به صورت تئوری و عملی با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مجموعه ایستگاه‌ها، مرکز آموزش و یکی از مراکز مشارکتی آموزش و پرورش زیر نظر اساتید مجرب و خبره آتش نشانی مشهد برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: در مجموع این ۵۳ دوره، ۱۰ هزار و ۱۱۷ نفر ساعت آموزشی برگزار شد که در مجموعه شهرداری مشهد بی سابقه بوده است.

کد خبر 470551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.