کاستی‌های خط یک مترو اصفهان تا پایان دوره پنجم شورا رفع شود

رئیس کمسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هنوز خط یک مترو کاستی‌های بسیاری دارد و باید تا انتهای دوره پنجم شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری این موارد برطرف و خط یک مترو به صورت کامل تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر احمد زندآور امروز (یکشنبه) در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: با اضافه شدن دو رام قطار به خط یک مترو شهر اصفهان سرفاصله قطارها از ۱۲ دقیقه به هشت دقیقه کاهش یافته و باعث افزایش ۳۰ هزار نفری ظرفیت این خط در روز می‌شود.

وی افزود: تأمین مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان برای خرید این دو رام قطار در شرایط اقتصادی کنونی و شیوع ویروس کرونا کار بسیار دشواری بود که خوشبختانه به همت مدیریت شهری انجام پذیرفت و می‌بایست این اقدام بسیار پسندیده مورد تقدیر قرار گیرد.

زندآور ادامه داد: هنوز خط یک مترو کاستی‌های بسیاری دارد و باید تا انتهای دوره پنجم شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری این موارد برطرف و خط یک مترو به صورت کامل تکمیل شود.

رئیس کمسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان اصلاح چارت سازمانی شهرداری و سازمان‌های وابسته به آن را نیاز به پیگیری بیشتر دانست و اضافه کرد: مهمترین دارایی شهرداری اصفهان و هر سازمان دیگری سرمایه‌های انسانی است بنابراین در جهت افزایش کارایی و اثربخشی باید به این سرمایه سازمانی توجه ویژه‌ای شود.

وی تاکید کرد: لازم است مسائلی همچون اصلاح ساختار سازمانی، تبدیل وضعیت کارکنان، توجه به رفاه و موارد مشابه دیگر که باعث افزایش رضایتمندی پرسنل و در نتیجه ارتقا بهره‌وری شهرداری اصفهان شهرداری می‌شود در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 470534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.