بهره‌برداری از نخستین بوستان موضوعی کودک در مشهد

معاون خدمات شهری شهردار مشهد از احداث اولین بوستان موضوعی کودک در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران و مجاوران حریم مطهر رضوی در شهر مشهد خبر داد.

مهدی یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بوستان‌های موضوعی یکی از انواع بوستان‌های پرکاربرد در محیط‌های شهری هستند که بر اساس جامعه هدف یا فعالیت‌هایی که در آنها رخ می‌دهد دسته‌بندی می‌شوند.

وی افزود: در راستای توسعه بوستان‌های موضوعی در کلانشهر مشهد، احداث اولین بوستان موضوعی کودک در اسفندماه سال ۹۸ پس از انجام مطالعات کامل آغاز شد و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی در حال احداث است.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: این بوستان در فضایی بالغ بر هشت هزار و ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بیش از ۵۷ میلیارد ریال در منطقه دو شهرداری مشهد در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت توجه به رفع نیازهای کودکان و فراهم آوردن تجهیزات و امکانات لازم برای سرگرمی آنها در فضاهای سبز شهری، لوازم بازی شامل بازی تور و طناب، هزارتو و ترامبولین در این بوستان جانمایی خواهد شد و فضای داخلی آن کاملاً منطبق با روحیه و شرایط جسمانی کودکان طراحی شده است.

کد خبر 470515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.