امیدواریم نتایج خوبی بگیریم و در لیگ برتر هندبال بمانیم

کاپیتان تیم هندبال هوانیروز اصفهان گفت: بعد از یک دوره استراحت تمرینات را شروع کردیم، مربی روی جوانان متمرکز شده است و نیروی جوانی بیشتر می‌تواند به یک تیم کمک کند.

ابوالفضل گل پر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با لیگ برتر هندبال و شرایط تیم هوانیروز، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا، لیگ برتر هندبال به صورت متمرکز و در مراحل مختلف برگزار شد. تیم هوانیروز نخستین سالی است که در لیگ برتر شرکت کرده است. در مرحله رفت، این تیم متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه بود ولی در مرحله برگشت بازیکنان با تجربه از تیم جدا شدند و فقط بازیکنان جوان ماندند. نحوه برگزاری لیگ خوب بود، اما در گروهی قرار داریم که قدرت‌های هندبال در آن قرار دارند و با بدشانسی به این قرعه سخت خوردیم.

وی ادامه داد: اگر در گروه مقابل بودیم، شرایط بهتری داشتیم ولی بازهم خدا را شکر می‌کنیم که تیمی آماده شده است تا آینده بازیکنان سرباز خراب نشود. امیدواریم برای دور بعد نتایج خوبی بگیریم تا تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

کاپیتان تیم هندبال هوانیروز اصفهان با بیان اینکه اگر برای فصل آینده شرایط خوب باشد در این تیم خواهم ماند، تصریح کرد: باید ببینیم فصل به چه شکل تمام می‌شود، امیدوارم فصل خوبی برای هوانیروز رقم بزنیم تا در لیگ بماند زیرا بعد از ما سربازهای زیادی به این تیم خواهند آمد. چند بازیکن تیم ملی جوانان و نوجوانان داریم که سرباز هستند و با تدبیر امیر فرماندهی پادگان و مدیرعامل توانستیم این بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

گل پر در خصوص برنامه‌ریزی تیم هوانیروز برای دور بعدی مسابقات هندبال، خاطر نشان کرد: بعد از یک دوره استراحت تمرینات را شروع کردیم، مربی روی جوانان متمرکز شده است. در مرحله قبل نسبت به اوایل رقابت‌ها نتایج بهتری گرفتیم و نیروی جوانی بیشتر می‌تواند به یک تیم کمک کند.

وی اضافه کرد: در تیم هوانیروز، تنها بازیکن با تجربه‌ای که سابقه ملی و لیگ برتر را دارد من هستم. سابقه بازی در لیگ برای سایر بازیکنان به دو سال هم نمی‌رسد و برخی حتی سال اولی است که حضور در لیگ را تجربه می‌کنند.

کاپیتان تیم هندبال هوانیروز اصفهان با اشاره به اینکه فرمانده پایگاه چهارم، امیر خاموشی از تیم حمایت کرده است، گفت: وضعیت مالی تیم خوب نیست، اگر اسپانسری جذب شود شرایط ما خیلی بهتر خواهد شد. مدیرعامل باشگاه به دنبال جذب اسپانسر است که امیدوارم موفق شوند بازیکن بگیرند تا به سربازها کمک کنند. تیم نیروی زمینی کازرون با هزینه‌های بالایی در لیگ حضور دارد و صدر نشین گروه مقابل است، آنها اسپانسر جذب کردند و بازیکنان آزاد دارند. این تیم سابقه زیادی در لیگ دارد ولی هوانیروز سال نخستی است که در لیگ برتر شرکت می‌کند. امیدوارم تیم هوانیروز در لیگ برتر بماند تا برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی بهتری شود و نتایج خوبی بگیرند.

کد خبر 470477

برچسب‌ها