ارسال پستی کتاب‌ به ۸۱۰ نقطه روستایی

مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست گفت: در نمایشگاه مجازی هر ناشر می‌تواند از محل استقرار خود، کتاب‌های خریداری شده توسط مردم را به سراسر کشور ارسال کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، بابک افروز، مدیرکل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست درباره آمار ثبت اطلاعات بر روی سامانه پست کتاب توسط ناشران در سه روز اول نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: تا ساعت ۱۴ دیروز، (پنجم بهمن ماه) ۳۵ هزار و ۶۱۱ مرسوله پستی از سوی ناشران در سامانه ثبت شده و اکثر آنها در حال بسته بندی و آماده سازی توسط ناشران می‌باشد.

وی همچنین با بیان این‌که در تمام استان‌ها ناشر داریم عنوان کرد: در این نمایشگاه جریان ارسال مرسوله پستی در همه استان‌ها شکل گرفته است، درواقع ما از همه استان‌ها، به تمام استان‌های کشور مرسوله پستی ارسال کردیم. همچنین ۸۷ درصد حجم مرسولات از تهران ارسال شده است؛ از مجموع کل مرسولات ارسالی نیز ۲۷ درصد برای مخاطبان تهرانی ارسال شده است.

بابک افروز در پایان گفت: نسبت به جمعیت استان، ابتدا استان قم و سپس سمنان بیشترین حجم سفارش خرید را داشتند. همچنین دورترین مرسوله از یکی از ناشران تبریز برای مخاطبی در زاهدان ارسال شده است. تا به امروز سبک‌ترین بسته پستی نیز ۲۲ گرم با ارزش ۳,۸۰۰ تومان بود.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا ششم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

کد خبر 470449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.