تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه طرح‌های فرهنگی چالوس

شهردار چالوس گفت: مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای توسعه زیرساخت‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در بودجه ۹۹ در نظر گرفته شده بود که این مهم اجرایی شده است.

جعفر ردایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌رو شهرداری اظهار کرد: ساخت فرهنگسرا پارک ۱۷ شهریور، احداث مجموعه ورزشی علوی‌کلا همچنین ساماندهی زمین ورزشی کمربندی، احداث دیواره صخره نوردی، اصلاح زمین فوتبال شهرداری در خیابان ورزش و چند پروژه بزرگ و کوچک دیگر از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه شهرداری چالوس در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دوره اخیر اقدامات زیادی کرده است، ادامه داد: حمایت و توانمندسازی و توسعه نهادهای فرهنگی، احداث سرای محله، خانه جوان و تأمین زمین برای ساخت فرهنگسرا و اختصاص ساختمان برای نمایشگاه دائمی صنایع دستی از جمله این طرح‌ها است.

شهردار چالوس با بیان اینکه در حوزه ارتقای سلامت اجتماعی و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهر چالوس جای کار بیشتری دارد، تصریح کرد: به لزوم اجرای پروژه احداث گرمخانه با کمک خیران همچنین کمک به مراکز حمایتی اعم از بیماران خاص و ایتام نگاه ویژه‌ای وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری دو میلیارد تومان برای تکمیل مسجد ولایت و مجموعه فرهنگی پارک سنگی اختصاص یافته است.

کد خبر 470436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.