آمادگی "بازارهای روز کوثر" برای مصاف با "راگا"

مربی تیم فوتسال بازار های روز کوثر اصفهان گفت: اولین بازی نیم فصل دوم ما است و جای هیچ گونه بهانه گیری وجود ندارد. ما طبق برنامه بسیار خوب پیش رفته ایم و امیدوارم بازی خوبی در مقابل راگا داشته باشیم.

مهدی بهرامیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص شرایط کنونی تیم فوتسال بازار روز کوثر اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. این اولین بازی نیم فصل دوم ما است که جای هیچ گونه بهانه گیری وجود ندارد. ما طبق برنامه بسیار خوب پیش رفته‌ایم و امیدوارم بازی خوبی در مقابل راگا داشته باشیم.

وی در ارتباط با شرایط تیم راگا افزود: راگا از مربی با دانش و باتجربه خوب به اسم محمد کشاورز برخوردار است. مبنای تیم راگا روی اصول علمی و عملی پیش می‌رود و تیم قابل احترامی است. ما نیز تیم نیم فصل اول نیستیم که با چند جلسه وارد مسابقات شدیم و در حال حاضر حرف برای گفتن داریم.

بهرامیان همچنین ادامه داد: مجموعه ما در راستای پیشرفت کار می‌کند. دو نفر از مصدومان ما به بازی فردا نمی‌رسند و آنها را به تهران نیاوردیم و امیدوارم با برآیند کادر پزشکی دیگر مصدومان ما به بازی برسند. خدا را شکر محروم نداریم و امیدوارم با دست پر به اصفهان بازگردیم.

وی در خصوص بازی برابر راگا تصریح کرد: از آنجایی که راگا در جدول بالای سر ما است و ما با برد از بازی خارج شویم، جای ما با راگا تغییر می‌کند و از این نظر بازی اهمیت دارد؛ اما به بازیکنان گوشزد کرده‌ایم که حساسیت ایجاد نشود تا با آرامش فکری به بازی بپردازیم.

مربی تیم کوثر در پایان افزود: از پیگیری خبرنگاران و اصحاب رسانه سپاسگزار هستم و امیدوارم با پیروزی این دیدار را پشت سر بگذاریم و به صعود از گروه نگاهی داشته باشیم.

کد خبر 470421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.