سطح خدمات پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ارتقا می‌یابد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان در روزهای آغازین بهمن ماه سال‌جاری میزبان تیم ارزیابی جشنواره تعالی سازمان بود تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف بتواند سطح ارائه خدمات را ارتقا دهد و مسافران را با خاطره‌ای خوش از شهر اصفهان بدرقه کند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هر سازمانی برای پیشبرد اهداف با مسیر راهبردی مشخص باید تعالی سازمانی انجام شود که این اقدام برای دومین سال متوالی در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان انجام شد.

وی تصریح کرد: با انجام فرایند تعالی سازمانی، نقاط قوت و ضعف سازمان مشخص شده و مسیر پیش رو که رسیدن به ارائه بهترین خدمات به شهروندان است مشخص خواهد شد؛ با برنامه‌ریزی‌های مدون کوتاه مدت و بلند مدت می‌توان خدمات قابل ارائه در پایانه‌های مسافربری پنج گانه شهر را بهبود بخشید.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: در مسیر اجرایی فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی، تمامی کارکنان، شرکت‌ها و فرآیندهای سازمان بررسی می‌شود تا بتوان نسبت به تقویت راهکارهای توسعه و بهبود خدمات اقدام کرد زیرا این اقدام برای سازمان و ذی‌نفعان سازمان مفید و مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: پایانه‌های مسافربری نخستین محل ورودی گردشگران و مسافران داخلی و خارجی است که روزانه از ۱۲۰ نقطه کشور وارد شهر اصفهان می‌شوند، از این رو فرآیند تعالی سازمانی برای ارائه بهترین و به‌روزترین خدمات به مسافران انجام می‌شود تا مدیران و مسئولان سازمان برای بهبود وضعیت برنامه‌ریزی و نقاط قوت را با اهمیت بیشتر و نقاط ضعف سازمان را با تلاش و برنامه‌ریزی مؤثر اصلاح و بهبود بخشند.

محبوبی تاکید کرد: فرآیند ارزیابی تعالی سازمانی باعث می‌شود کارکنان و مدیران سازمان عملکرد و فعالیت را در ارائه خدمات به شهروندان ارزیابی کنند تا با بهبود کار و سرعت عمل بیشتر ارائه خدمت کنند.

کد خبر 470420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.