انجام مرحله سوم بتن‌ریزی ایستگاه مترو شاهد طبق برنامه زمان‌بندی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از انجام بتن‌ریزی پارت سوم دال تیکت هال غربی ایستگاه مترو شاهد، توسط این سازمان خبر داد و گفت: این مرحله طبق برنامه ‌زمان‌بندی پس از بتن ریزی مرحله قبلی به میزان ۸۵۰ تن در هفته گذشته صورت گرفته و به زودی عملیات بتن‌ریزی بخش غربی آن تکمیل می‌شود.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای آماده‌سازی دال تیکت هال ایستگاه مترو شاهد، حدود ۸۰ تن آرماتور در دو روز آماده‌سازی و بسته شد که میزان بتن مورد نیاز این پارت حدود یک هزار و ۲۰۰ تن بود.

وی ادامه داد: برای بتن‌ریزی این مرحله ۲۴ نفر نیروی کارگری و مهندس اجرایی با بکارگیری یک دستگاه پمپ تلسکوپی و هشت عدد تراک‌میکسر مأموریت حمل، پمپاژ و تخلیه بتن را بر عهده داشتند.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: تاکنون سه پارت از مجموع چهار پارت دال سقف غربی ایستگاه مترو شاهد تکمیل شده و به زودی پارت چهارم نیز تکمیل خواهد شد؛ پس از انجام این اقدامات، عملیات خاک‌ریزی و اجرای آسفالت انجام می‌شود.

طرفه‌تابان با بیان اینکه مساحت کل پروژه ایستگاه مترو شاهد ۳۵۰۰ هزار مترمربع است، گفت: عملیات اجرایی سازه نگهبان، خاکبرداری و سازه ایستگاه شاهد واقع در خط دو قطار شهری اصفهان با توجه به فضاهای موجود، شرایط ترافیکی و تاسیساتی محل به صورت روش اجرای سازه معکوس « top-down » است که در این روش تداخل ترافیکی و زمان اجرا کمتر خواهد بود.

وی اظهار کرد: هزینه اجرایی عملیات سازه نگهبان، خاک‌برداری و سازه ایستگاه شاهد واقع در خط دو قطار شهری حدود ۴۷۰ میلیارد ریال است.

کد خبر 470417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.