صنعت نفت_سپاهان / دوئل صدرنشینی لب کارون

در حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال فردا تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۶ تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان

دوشنبه، ۶ بهمن ماه، ساعت ۱۶:۰۰

ورزشگاه: تختی آبادان

داور: سید رضا مهدوی

پخش زنده: شبکه ورزش، شبکه خوزستان، شبکه اصفهان

آخرین رویارویی: سپاهان یک_ صنعت نفت صفر

راه صدرنشینی از لب کارون می‌گذرد

در حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، فردا در آخرین دیدار هفته تیم‌های دوم و سوم جدول در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر می‌روند. جدال دو تیم که پیش از این نیز حساسیت زیادی داشت با شکست روز گذشته استقلالِ صدرنشین، حساس‌تر هم شده است زیرا تیم پیروز تحت شرایطی می‌تواند صدرنشین جدول هم بشود.

صنعت نفت لیگ بیستم را در شرایطی عجیب از لحاظ مدیریتی آغاز کرد و حتی شرکت کردن این تیم در لیگ نیز در مقطعی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. با این حال اما تا این هفته از رقابت‌ها صنعت نفت بسیار خوب نتیجه گرفته است و در چند هفته حتی صدر جدول را ار آن خود کرده بود. شاگردان پورموسوی تاکنون همه بازی‌های خانگی را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و صد در صد امتیازات خانگی را جمع کرده‌اند و فردا نیز در صورت کسب یک پیروزی دیگر می‌توانند دوباره به صدر بازگردند.

صنعت نفت در این فصل از تیم‌های قدرتمندی میزبانی کرده است و در همه آنها پیروز بوده است، پیکان، ذوب آهن، گل گهر، تراکتور و نفت مسجد سلیمان تیم‌های خوبی بودند که دست خالی از آبادان بازگشته‌اند و دانستن همین مورد می‌تواند سختی بازی را برای سپاهانی‌ها عیان کند.

در سوی دیگر سپاهانی‌ها پس از برد هفته گذشته برابر پیکان با روحیه خوبی به آبادان سفر می‌کنند و درصدد جبران امتیازات خانگی هستند که در هفته‌های گذشته از دست داده‌اند. سپاهان در صورت پیروزی در دیدار بزرگ این هفته می‌تواند خود را بیش از پیش به صدر جدول نزدیک کند و با استقلال در رده نخست هم امتیاز شود، با این حال با توجه به تفاضل گل کمتر سپاهان، این تیم برای صدرنشینی نیاز به پیروزی با اختلاف ۴ گل برابر صنعت نفت دارد که البته امری بعید است.

سپاهان در دیدارهای خانگی این فصل خود عملکرد پر نوسانی داشته است، آنها در هفته‌های ابتدایی فصل دو باخت ۳ گله در خانه گل گهر و نفت مسجد سلیمان متحمل شدند، در عوض تراکتور و مس رفسنجان را در خانه‌شان برده‌اند و چیزی تا برد برابر پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی فاصله نداشتند.

دیدار مهم فردا جدال فوتبال تهاجمی و پر ریسک محرم نویدکیا در سپاهان و فوتبال دفاعی پورموسوی در نفت خواهد بود و باید دید کدام سبک در دیدار فردا گره بازی را به نفع خود باز می‌کند.

سپاهان در حالی به مصاف صنعت نفت می‌رود که مهدی کیانی را به دلایل انضباطی در اختیار ندارد و رضا دهقان نیز به دلیل مصدومیت بازی فردا را از دست داده است. در سوی دیگر نیز رضا خالقی‌فر، مهاجم گلزن صنعت نفت پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتش، به تمرینات گروهی این تیم اضافه شده است و به نظر می‌رسد برای دیدار با سپاهان در دسترس پورموسوی خواهد بود.

ترکیب احتمالی صنعت نفت:

فرزین گروسیان، محمد اهل شاخه، محمد طیبی، حسین ساکی، عبدالله ناصری، مهدی حنفی، حسین زواری، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید، طالب ریکانی و علی آل کثیر

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، امید نورافکن، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و کی‌روس استنلی

کد خبر 470409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.