شاگردان شمسایی دنبال دفاع از اسم گیتی‌پسند/ بازار کوثر در راه بهبود جایگاه

در ایستگاه هشتم لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان میزبان شهید منصوری قرچک خواهد بود و تیم بازارهای روز کوثر اصفهان نیز به مصاف راگا شهر ری می رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم گیتی‌پسند اصفهان امروز (یکشنبه ۵ بهمن) از ساعت ۱۵ در سالن مخابرات میزبان تیم شهید منصوری قرچک است. همچنین تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در همین ساعت در سالن حرم مطهر شهر ری به مصاف تیم راگا می‌رود.

گیتی‌پسند اصفهان _ شهید منصوری قرچک

شاگردان وحید شمسایی هفته گذشته در یک بازی خانگی برابر تیم مقاومت البرز شکست سنگینی خوردند و با نتیجه ۵ بر یک بازی را واگذار کردند. آنها از ۶ بازی گذشته خود ۱۱ امتیاز کسب کرده‌اند و در رده دوم جدول گروه الف قرار دارند.

در آن سوی میدان تیم شهید منصوری قرچک هفته گذشته برابر تیم کراپ الوند با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. قرچکی‌ها با ۶ امتیاز که از نیم فصل اول مسابقات کسب کردند در رده ششم جدول قرار دارند.

بازی رفت دو تیم در قرچک با نتیجه ۷ بر ۴ به سود گیتی‌پسند پایان یافت. در بازی برگشت نیز از آنجایی که گیتی‌پسند هفته گذشته شکست خورد، قصد دارد با پیروزی در این دیدار از اسم و رسم خود دفاع کند و شکست هفته گذشته را به دست فراموشی بسپارد. از طرفی قرچکی‌ها نمی‌خواهند هر دو دیدار رفت و برگشت را بازنده باشند و برای گرفتن حداقل امتیاز پا به اصفهان گذاشته‌اند.

سایر دیدارهای هفته هشتم گروه الف:

کراپ الوند _ فردوس قم

اهورا بهبهان _ مقاومت البرز

در این گروه تیم شهروند ساری این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

راگا تهران _ بازارهای روز کوثر اصفهان

تیم بازار کوثر اصفهان از ۶ بازی خود در نیم فصل اول ۷ امتیاز به دست آورد و در رده پنجم جدول گروه ب قرار دارد. آنها هفته گذشته با قرعه استراحت رو به رو بودند و در هفته ششم نیز ملی حفاری اهواز را در اصفهان شکست دادند.

در آن طرف میدان راگا هفته قبل برابر تیم سن ایچ ساوه با نتیجه ۴ بر ۲ بازی را واگذار کرد. یاران محمد کشاورز با ۹ امتیاز از ۶ بازی خود در نیم فصل اول در رده چهارم جدول قرار دارند.

بازی رفت دو تیم در اصفهان با نتیجه ۳ بر یک به سود راگا تهران پایان یافت. با توجه به اینکه تیم راگا در جایگاه چهارم و کوثر تیم پنجم است و اختلاف امتیاز دو تیم فقط ۲ امتیاز است، بازی نسبتاً حساسی برای دو تیم است. شاگردان سعید رستمی می‌خواهند با کسب ۳ امتیاز این دیدار یک پله در جدول بالاتر بروند و در آن طرف محمد کشاورز می‌خواهد حداقل جایگاه چهارمی خود را تثبیت کند.

سایر دیدارهای هفته هشتم گروه ب:

مس سونگون ورزقان _ سن ایچ ساوه

ایمان شیراز _ فرش آرا مشهد

در هفته هشتم تیم ملی حفاری در این گروه استراحت می‌کند.

کد خبر 470396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.