پیش بینی قیمت طلا فردا ۵ بهمن + جزئیات

‌یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار فردا را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش نرخ دلار در روند معاملات روز گذشته بازار آزاد در تشریح پیش بینی قیمت طلا، اظهار کرد: متأسفانه افزایش نرخ دلار، شیرینی کاهش قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در هفته اخیر را تلخ کرد و در اغلب موارد دلار به عنوان یک ارز شاخص و جهانی از ثبات نرخ طلا در بازارهای ایران جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در صورتی که دولت بتواند راه‌حلی برای کنترل نوسانات نرخ دلار در بازار آزاد پیدا و اجرا کند، شاهد کنترل نوسانات و ثبات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار نیز خواهیم بود.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات با اشاره به ورود اخیر جو بایدن به کاخ سفید و تأثیر راهبردهای جدید ایالات متحده بر نظام اقتصادی ایران، تصریح کرد: اغلب بازارهای نظام اقتصادی کشور در حالت تعلیق قرار گرفته و قیمت کالاهای ارزشمند بازار آزاد منتظر اعلام مواضع جدید از سوی رئیس جمهور جدید آمریکا است.

توجه: این گفتگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

کد خبر 470385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارمند بیچاره IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    2 0
    هر چیز گرونه بشه باید یه روزی بیاد پایین ارزون بشه چون مردم توان خرید ندارن در گرونی