فدا: حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: امروز حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است و شرطش وحدت، همدلی و انسجام و مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب افرادی صالح و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و توجه داشتن به جایگاه نظام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی فدا بعد از ظهر روز گذشته، در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نطنز اظهار کرد: ما با سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا مخالف هستیم و ترامپ و بایدن برایمان فرقی نمی‌کند. زمانی که در ایران اسلامی ویروس کرونا شیوع پیدا کرد به ما خندیدند و ما را تحریم کردند و امکانات و تجهیزات به ما ندادند ولی خودشان به دزدی ماسک و تجهیزات و وسایل پزشکی دچار شدند.

وی افزود: امروزه بزرگترین چالش دولت بایدن، مبارزه با بیماری کرونا و مهار و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری در آمریکاست.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌ها، امکانات و تجهیزات داخلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم، شرایط بهتری در کشور داریم.

فدا تصریح کرد: افرادی همیشه به دنبال برهم زدن و توطئه علیه انقلاب اسلامی بودند و برای ایجاد تابستان داغ برنامه‌ریزی کرده بودند و می‌گفتند که کریسمس در ایران هستیم و یا اینکه سال قبل گفتند جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید، ولی به فضل الهی، امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن خواهیم گرفت.

وی افزود: آنهایی که به دنبال جلوگیری از صدور انقلاب و محدود کردن دامنه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه خاورمیانه بودند، زمزمه و آوازه استکبارستیزی انقلاب اسلامی به برکت سیدالشهدا، جبهه مقاومت و به برکت درایت، هوشمندی، شجاعت و مدیریت مقام معظم رهبری در منطقه شکل گرفته است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: آمریکا رو به زوال و فروپاشی است و شاهد دودستگی، اختلاف و شکاف سیاسی و فریاد استقلال خواهی و جدایی طلبی بین ایالت‌های مختلف در این کشور هستیم.

فدا گفت: آنهایی که روزی به دنبال از بین بردن انقلاب اسلامی بودند و هفت هزار میلیارد دلار در منطقه هزینه کردند، با ترس و دلهره در فاصله ۱۸۰۰ کیلومتری از ما برای برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری بایدن به سفارتخانه‌های کشورهای اروپایی و نماینده کشور حافظ منافع خود در ایران پیام می‌دهند و خواهش می‌کنند که اجازه دهید مراسم تحلیف بی سرو صدا و با آرامش برگزار شود؛ در حالی که میگ ۵۲ به منطقه خلیج فارس اعزام می‌کنند و از آن طرف این التماس‌ها را به جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی افزود: همه این‌ها به برکت وحدت، مکتب، رهبری و مقاومت و ایستادگی ۴۲ ساله به وجود آمده است و مقام معظم رهبری در وصف سردار دل‌ها، شهید سلیمانی با عنوان ولایت مداری، ولایت پذیری، ولایت باوری، خستگی ناپذیری، جهاد همه جانبه، خدمت به مردم و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات داخلی کشور از آن نام بردند.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: آمریکا، اسرائیل و هم پیمانانشان در منطقه برای تجزیه عراق، سوریه و افغانستان و نابودی فلسطین و بستن راه ارتباطی حزب الله با جبهه مقاومت و امنیت رژیم صهیونیستی در منطقه، هفت هزار میلیارد دلار هزینه کردند، ولی با شکست مفتضحانه‌ای مواجه شدند و امروز جبهه مقاومت در حال پیشروی و خروج آمریکایی‌ها از منطقه است.

فدا خاطرنشان کرد: امروز حفظ نظام و انقلاب از اوجب واجبات است و شرط آن وحدت، همدلی و انسجام و مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب افرادی صالح و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و توجه داشتن به جایگاه نظام است تا بتوانیم از مشکلات با اقتدار عبور کنیم و به اوج قله‌های عزت و اقتدار در جهان دست یابیم.

کد خبر 470363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.