سرمربی شجاعی داریم

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: قول می‌دهم قلعه‌نویی ثبات فعلی تیم را حفظ کند. شاید اگر من جای سرمربی بودم، دست‌اندازهای بیشتری داشتم. سرمربی شجاعی داریم و باید بتوانیم در این کشتی با وی همراه شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید الهویی در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل تراکتور اظهار کرد: شجاعت حلقه گمشده تیم ما بود؛ باید این بازی را می‌بردیم، اما به باخت رسیدیم. باید شجاع باشیم و کیفیت خود را ببینیم و صدای زنگ خطری را بشنویم و یاد بگیریم بازگشت به عقبی وجود ندارد.

وی افزود: موفقیت پروسه زمان‌بری است؛ باید قلب بزرگ و شجاعی داشته باشیم که ساخت آن زمان‌بر است. این تیم نسبت به بازی‌های اول کیفیت فنی بدی ارائه نمی‌دهد، اما باید یاد بگیریم شجاع باشیم؛ زیرا شیری که شجاع نباشد از گرسنگی می‌میرد.

مربی گل گهر با بیان اینکه مشکل ما به کل تیم باز می‌گردد و فقط خط حمله نیست، تصریح کرد: امیدوارم با درایت قلعه‌نویی در ادامه فصل، بازی‌های خوبی داشته باشیم. پپ گواردیولا وقتی به منچسترسیتی رفت، دو سال زمان برد تا به موفقیت برسد و این اتفاق در لیورپول هم افتاد. اشتباه داوری در بازی تأثیرگذار بود و ما هنوز صحنه گل را با سه دوربین می‌بینیم و متوجه نمی‌شویم که روی چه کسی خطا شد.

الهویی ادامه داد: باید آنقدر شجاع باشیم که متوجه شویم هر هفته اشتباه داوری به ضرر ما است. قول می‌دهم قلعه‌نویی ثبات فعلی تیم را حفظ کند. شاید اگر من جای سرمربی بودم، دست‌اندازهای بیشتری داشتم. چیزی که تراکتور را به موفقیت رساند، بازیکنان تأثیرگذاری بود که در جام جهانی بازی کرده بودند و این شجاعت را به تیمشان دادند. سرمربی شجاعی داریم و باید بتوانیم در این کشتی با وی همراه شویم.

کد خبر 470348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.