آمار کرونا کرمان ۴ بهمن؛ بدون فوتی و ۷ ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا ۴ بهمن‌ماه را تشریح کرد.

مهدی شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _شنبه ۴ بهمن‌ماه _ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۸ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سیرجان، ۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمان بستری شده‌اند، ادامه داد: با احتساب این آمار مجموع موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در بیمارستان‌های کرمان به ۱۵ هزار و ۹۷۳ نفر رسیده است.

شفیعی در خصوص تفکیک منطقه‌ای بیماران جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان تصریح کرد: از تعداد کل بیماران جدید، ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و ۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بوده است.

وی با بیان اینکه فوتی‌جدید مبتلا به کرونا در کرمان گزارش نشده، گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمان در شمار ۲ هزار و ۴۲۶ نفر ثابت ماند.

کد خبر 470346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.