امدادرسانی به ۷۱ آسیب دیده از ۳۳ حادثه در هفته گذشته

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۷۱ آسیب دیده ناشی از ۳۳ حادثه به وسیله ۳۷ تیم عملیاتی این جمعیت در آخرین هفته دی ماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: ۳۳ حادثه در هفته گذشته پوشش امدادی داده‌ شده است و ۷۱ آسیب دیده در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۱۲ حادثه همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص آمار حوادث تحت پوشش این جمعیت از ۲۷ دی ماه تا ۳ بهمن ماه، تصریح کرد: در این بازه زمانی ۱۲ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۱ مورد حادثه شهری، دو مورد خدمات حضوری، دو مورد حادثه کوهستان، پنج مورد حادثه صنعتی و کارگاهی و یک مورد حادثه ساحلی به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، اضافه کرد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، نجات یافتگان ۳۸ نفر بودند که از این تعداد ۲۴ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۱۴ نفر هم خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

کریمی گفت: ۱۰۴ نفر نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر در قالب ۳۷ تیم عملیاتی با به کارگیری ۳۱ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشتند.

وی گفت: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 470320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.