جلسه هیات امنای پژوهشگاه میراث‌ فرهنگی و گردشگری

دوازدهمین جلسه از دوره دوم هیات‌ امنای پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، بهروز عمرانی رئیس و دبیر هیئت امنای پژوهشگاه در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این مرکز براساس اولویت‌های وزارتخانه از ادامه روند کاربردی‌سازی پژوهش‌های این حوزه خبر داد.

وی با اشاره به برخی پژوهش‌های صورت گرفته در استان‌های مختلف کشور در حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: «رونق بخشیدن به صنعت گردشگری و در کنار آن ارتقای بوم‌گردی از اولویت‌های پیش‌روی پژوهشگاه برای تعریف پروژه‌های تحقیقاتی آینده است.»

علی اصغر مونسان وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در ادامه با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در پژوهشگاه در راستای پیشبرد اهداف عالیه کشور در حوزه میراث‌فرهنگی، بر ادامه فعالیت‌های گسترده در راستای معرفی این حوزه تأکیدکرد.

در این نشست، معاونان و برخی مدیران پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری، رئیس مرکز هیئت امنا و هیئت‌های ممیزه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای هیئت امنا حضور داشتند.

کد خبر 470310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.