مسدود شدن خیابانی براساس مصوبه شورای ترافیک سنندج/کاروانسراها در سمنان فعال می شود

در این بسته خبری از مرمت حمام تاریخی شهر خور تا تصفیه شیرابه‌های زباله ساری و نصب پایه و چراغ‌های روشنایی و تزئینی در بلوار هسته‌ای آبادان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پذیرش ۳۹۷ فوتی در آرامستان‌های قزوین

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین، از پذیرش ۳۹۷ فوتی در این سازمان، در دی ماه سال جاری خبر داد.

نصب پایه و چراغ‌های روشنایی و تزئینی در بلوار هسته‌ای آبادان

شهرداری آبادان ۷۵ پایه و چراغ روشنایی و تزئینی را در بلوار شهدای هسته‌ای واقع در منطقه دو شهرداری نصب و راه اندازی کرده است؛ پیش از این نیز چراغ‌های تزئینی بلوار دوم مهر در منطقه یک شهرداری احیا و راه اندازی شده بود.

شهرداری سمنان برای انجام فعالیت‌های کاروانسرا آماده است

علی اکبر بنی اسدی، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان گفت: طبق دستور اکید آیت الله رئیسی در سفر خود به استان سمنان مبنی بر واگذاری کاروانسرا به شهرداری به منظور ایجاد مرکز فرهنگی، شهرداری سمنان آماده آغاز این عملیات است.

راسته سنتی ورنی فروشان اهر احیا می‌شود

محمد سرقینی، شهردار اهر از احیا راسته سنتی ورنی فروشان در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا خانه ورنی و دیوارنگاره ورنی نیز در این شهرستان ایجاد می‌شود.

چهارشنبه بازار بیرجند، روز بازار می‌شود

حسن دلپسند، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: با گذشت یک سال از تعطیلی چهارشنبه بازار بیرجند به سبب استقبال زیاد شهروندان و جلوگیری از شیوع کرونا این بازار عرضه میوه و تره بار هر روز دایر است.

مرمت حمام تاریخی شهر خور با هزینه شورای شهر و شهرداری

محمدابراهیم کیان، مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لارستان از مرمت حمام تاریخی شهر خور با هزینه شورای اسلامی شهر و شهرداری خبر داد.

شناسایی نقاط بحران‌ساز شهر دماوند

مهدی حیدری، فرماندار دماوند بر لزوم شناسایی نقاط بحران ساز در هر شهر توسط شهرداری دماوند تاکید کرد.

افزایش سرانه فضای سبز شهری سبزوار

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سبزوار گفت: سرانه فضای سبز شهری در سبزوار به ازای سهم هر شهروند یک متر افزایش یافته و از ۱۱.۷ به ۱۲.۷ مترمربع رسیده است.

مسدود شدن یک خیابان بر اساس مصوبه شورای ترافیک

سامان سعیدی، مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری سنندج از مسدود شدن خیابان نوروز در سنندج بر اساس مصوبه شورای ترافیک خبر داد و گفت: با توجه به درخواست ساکنین این خیابان و همچنین با توجه به اینکه در نقشه طرح تفصیلی این خیابان باید مسدود می‌شد، شهرداری منطقه سه بر اساس مصوبه شورای ترافیک، نسبت به مسدود شدن خیابان نوروز با نیوجرسی اقدام کرد.

تصفیه شیرابه‌های زباله ساری

حمیدرضا مرادی، شهردار ساری گفت: شرکت جدید پیمانکار دفن زباله، موظف است روزانه ۶۰ مترمکعب شیرابه را جهت ‏استفاده در مصارف کشاورزی تصفیه کند.‏

کد خبر 470303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.