صرامی:  شهرک سلامت پکیج کاملی از خدمات درمانی را ارائه می‌دهد

سرمایه‌گذار شهرک سلامت با بیان اینکه در این شهرک پکیج کاملی از خدمات درمانی و پزشکی به هموطنان ارائه می‌شود، گفت: تنها از افرادی که پیشینه درخشانی در عرصه درمان و پزشکی داشتند برای ورود به شهرک سلامت دعوت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود صرامی امروز _شنبه چهارم بهمن ماه ۹۹_ در آئین افتتاح مرکز نمونه‌گیری آزمایشگاهی، خودرو گذر در آزمایشگاه بزرگ ملل شهرک سلامت اصفهان، اظهار کرد: شهرک سلامت باید جوابگوی خدمات ارائه شده باشد، البته این شهرک درآمدزایی نداشته و انتظار کسب درآمد نیز نداریم.

وی با بیان اینکه در شهرک سلامت پکیج کاملی از خدمات درمانی و پزشکی به هموطنان ارائه می‌شود، تصریح کرد: تنها از افرادی که پیشینه درخشانی در عرصه درمان و پزشکی داشتند برای ورود به شهرک سلامت دعوت شده است.

سرمایه‌گذار شهرک سلامت خاطرنشان کرد: با زیرساخت‌های فراهم شده شهروندان برای استفاده از خدمات درمانی به سفر به سایر نقاط استان یا کشور نیاز ندارند.

وی با تأکید بر اینکه منتظر ساخت شهرک سلامت از طرف دیگران نبودیم، گفت: بهترین علوم آزمایشگاهی در این شهرک ایجاد شده و در اختیار هموطنان قرار دارد.

صرامی افزود: در شهرک سلامت ۴۲ هزار مترمربع فضای آزمایشگاهی و تصویربرداری و یک سالن کنفرانس برای سمینارهای پزشکی در نظر گرفته شده است، البته دیگر از مسئولان گلایه نمی‌کنم، زیرا به پشت پرده برخی موانع پی بردم.

کد خبر 470274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.