۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
برگزاری نمایشگاه ممنوع شد

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به جز نمایشگاه‌های تخصصی بدون بازدید کننده، برگزاری هر نوع نمایشگاه در سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است.

به گزارش ایمنا، اتاق اصناف ایران اعلام کرده که مطابق مفاد صریح طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها که قبلاً طی نامه ۷/۲۴/۱۰۶۴۰ در تاریخ ۲۸ آبان ۱۳۹۹ برگزاری هرگونه نمایشگاه در سه وضعیت قرمز، نارنجی و زرد به دلیل پیشگیری از انتشار ویروس کووید -۱۹ و لزوم حفظ سلامت آحاد جامعه ممنوع است.

در این رابطه به استناد نامه شماره ۱۴۵۵۰۴ تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۹ رئیس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا صرفاً برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت نارنجی و زرد و با اخذ مجوزهای لازم از مبادی ذیربط بدون مراجعه و پذیرش افراد بازدیدکننده عمومی مجاز است.

پیش‌تر هم رئیس اتاق اصناف ایران از وزارت صمت خواسته بود که از صدور مجوز برای برگزاری نمایشگاه‌های پایان سال خودداری کند چرا که نمایشگاه‌های بهاره سهم بازار اصناف را خواهند برد، آسیب بیشتری به صنوف وارد می‌کند و به دلیل تجمع در نمایشگاه‌ها، کنترل و رعایت پروتکل‌ها مشکل‌تر است.

کد خبر 470264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.