گل گهر  سیرجان _ تراکتور تبریز/ دوئل تی‌تی‌ها مقابل ژنرال

تیم فوتبال گل گهر و تراکتور در هفته دوازدهم امروز رو در روی هم قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه _ ۴ بهمن ماه_ تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف گل گهر خواهد رفت.

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و تراکتور

ورزشگاه: امام علی سیرجان

داوران: اشکان خورشیدی، قهرمان نجفی، دانیال باشنده و سید محمد هاشمی نسب

کمک داور اضافی: میثم حیدری، ایمان کهیش

ناظر: ابوطالب طاهریان

آخرین بازی: گل گهر ۱ _ ۱ تراکتور

تراکتور هفته گذشته با نتیجه سه بر یک بازی را به استقلال واگذار کرد تا با ۱۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد. شاگردان شجاعی اگر در این بازی بتوانند پیروز شوند در صورت باخت سپاهان با این تیم هم امتیاز خواهند شد و جایگاه خود را از دست نمی‌دهند، اما اگر ببازند یا مساوی کنند امکان سقوط به رده‌های پایین‌تر جدول را دارند. تی‌تی‌ها برای اینکه از کورس قهرمانی جا نمانند احتیاج شدید به سه امتیاز بازی با گل گهر دارند. تراکتور در این دیدار میلاد فخر الدینی را به علت محرومیت و دو بازیکن دیگر که وضعیت مصدومیتشان مشخص نیست را در اختیار ندارد.

امیر قلعه‌نویی به دنبال سه امتیاز در خانه

گل گهر سیرجان در ۱۰ بازی قبلی خود چهار پیروزی، سه تساوی و سه شکست به دست آورده که با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است، شاگردان قلعه نویی بازی با پرسپولیس که قرار بوده در هفته دهم برگزار شود را بازی نکردند. گل گهر با پیروزی مقابل تراکتور و نتیجه نگرفتن تیم‌های پنجم تا نهم می‌تواند تا جایگاه چهارمی بالا بیاید، اما در صورت باخت یا تساوی تا رده دوازدهم هم امکان سقوط دارد.

تراکتور و گل گهر فصل پیش دو بار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در دیدار رفت تراکتور با نتیجه یک بر هیچ گل گهر را شکست داد و در دیدار برگشت دو تیم به تساوی رضایت دادند.

کد خبر 470205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.