خداحافظی یکی از قاتلان ذوب‌آهن

ششصد و شصت و یکمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مدل هواداری سپاهانی‌ها خیلی حرفه‌ای و لذت بخش است" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به صحبت‌های امید نورافکن دارد. امید نورافکن در مصاحبه‌ای در مورد هواداران سپاهان و محبوبیتش نزد آنان گفته است: به شخصه بسیار علاقمند به هواداران سپاهان هستم چرا که مدل هواداری خیلی حرفه‌ای، لذت‌بخش و خوبی دارند. قبل از کرونا وقتی به نقش جهان می‌آمدند، فوق‌العاده برایم لذتبخش بود. امیدوارم این بیماری زودتر از بین برود و دوباره آنها را در ورزشگاه‌ها ببینیم.

"جالب است از سوی باشگاه هیچ اعتراضی نمی‌بینیم" تیتر دیگری از این رسانه است که به صحبت‌های قاسم حدادی‌فر پرداخته است. حدادی فر در مورد واکنش مدیران ذوب آهن در خصوص مسائل داوری گفته است: برایم جای تعجب دارد که هیچ عکس‌العملی از سوی مدیران باشگاه نمی‌بینیم. ما اینجا مدیرهایی داشته‌ایم که وقتی کوچک‌ترین حقی از تیم خورده می‌شد، پای تیم ایستاده و چنین اجازه‌ای نمی‌دادند. اما حالا می‌بینیم هر هفته این اتفاقات رخ می‌دهد و بدتر می‌شود. از سال گذشته این اتفاقات شروع شده و امسال بدتر شده است. امسال واقعاً به ما ضربه زده و شرایط تیم را بحرانی کرده است.

"خداحافظی یکی از قاتلان ذوب آهن" عنوان پایانی صفحه اول این نشریه است که اشاره به خداحافظی اینستاگرامی یکی از داوران لیگ دارد. پس از اتفاقات جنجالی اخیر، رحیم شاهین کمک داور با سابقه و ۴۴ ساله فوتبال ایران و اهل شهرستان بناب که از سال ۱۳۸۴ در لیگ برتر کار خود را آغاز کرده است در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد از عرصه داوری خداحافظی کرده و در پیامی کوتاه هم نوشت است خداحافظ داوری؛ اگر دل کسی را شکستیم، عمدی در کار نبود لطفاً حلال کنید.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا کلیک کنید.

کد خبر 470190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.