جزئیات حادثه پرت شدن ۲ نفر از تله‌سیژ دربندسر

در حادثه پرت شدن یک پدر و دختر از تله‌سیژ پیست اسکی دربندسر هر دو فرد نجات یافتند.

به گزارش ایمنا، جواد شمشکی، با اشاره به حادثه پرت شدن پدر و دختری از تله‌سیژ پیست اسکی دربندسر اظهار کرد: افراد غیرحرفه‌ای گاهی موارد ایمنی را به صورت صحیح رعایت نمی‌کنند و این مورد از همین دسته بود. اپراتور نیز پس از مشاهده نقص در بستن کمربند دستگاه را متوقف کرد و با استفاده از توری این دو فرد را نجات داده و با توجه به حضور اورژانس در محل، توسط پزشک معاینه شدند.

مجید کیا شمشکی، مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شمشک دربندسر نیز گفت: از وقوع حادثه در این منطقه مطلع شدیم اما مسئولان پیست اطلاعی به آتش‌نشانی و نیروهای امدادی دیگر از جمله هلال احمر ندادند و خودشان مستقل عمل کردند.

جمال شریفی، رئیس جمعیت هلال احمر شمیرانات نیز از این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: گزارش این مورد به ما اعلام نشده است؛ با توجه به ارتفاع کابین‌های تله‌سیژ تا زمین امکان فوت افراد در صورت پرت شدن وجود دارد که در این موارد با نیروی انتظامی هماهنگ می‌شود.

عصر روز گذشته (جمعه) کلیپی از پرت شدن پدر و دختری از تله‌سیژ پیست اسکی دربندسر در شمال پایتخت در فضای مجازی دست به دست شد که به گفته مسئولان با اقدام به موقع متصدیان پیست هر دو فرد نجات یافتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 470184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.