استقلال دنبال تداوم صدرنشینی

آبی پوشان پایتخت پس از برد پرگل برابر تراکتور در تبریز برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول برای گرفتن سه امتیاز بازی، میزبان سایپا در آزادی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در هفته دوازدهم لیگ بیستم امروز و از ساعت ۴۵/۱۶ به مصاف سایپا می‌رود، شاگردان فکری در حالی به مصاف حریف می‌روند که هفته گذشته برد پرگلی را در تبریز برابر تراکتور داشتند و از لحاظ روانی آماده تکرار پیروزی خود هستند.

مظاهری، همان همیشگی!

با توجه به عملکرد خوب مظاهری درون دروازه آبی‌ها، وی کاندیدای اصلی حضور درون دروازه استقلال است، مظاهری بیش از پیش مورد اعتماد کادر فنی قرار گرفته است و سعی می‌کند برابر تیم سابق خود دوازه آبی‌ها را بسته نگه دارد.

یزدانی فیکس می‌شود؟

محمد نادری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و وریا غفوری چهار مدافع آبی‌ها برابر سایپا خواهند بود و به نظر می‌رسد به دلیل غیبت احمد موسوی و جابه جایی مدافعان در ترکیب سیاوش یزدانی فیکس شود.

شجاعیان در خط میانی آبی‌ها

مسعود ریگی، مهدی مهدی‌پور و داریوش شجاعیان سه هافبک محمود فکری در مصاف با سایپا هستند، با توجه به آمادگی نداشتن رضاوند به نظر می‌رسد وی از ابتدای بازی در ترکیب آبی‌ها نخواهد بود.

سه تفنگدار!

با توجه به عملکرد خوب مهاجمان استقلال، به نظر می‌رسد محمود فکری ترجیح می‌دهد ترکیب مهاجمانش با تراکتور را تکرار کرده و با سه مهاجم بازی کند، ارسلان مطهری، مهدی قایدی و شیخ دیاباته سه مهاجم آبی پوشان در میدان خواهند بود، شیخ دیاباته نشان داده دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و باید دید برابر شاگردان صادقی چه خواهد کرد.

کد خبر 470171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.