کسب ۲ موفقیت بزرگ در شهرداری؛ «تندیس ساختمان‌های سبز» و «جایزه انرژی»

شهردار اصفهان گفت: برای دومین دوره متوالی شهرداری اصفهان در جایزه انرژی به عنوان نهاد برتر در زمینه مدیریت مصرف انرژی انتخاب شد، همچنین توانست تندیس ساختمان های سبز را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _شنبه چهارم بهمن ماه ۹۹_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: در روزهایی که افزایش فشار بر شبکه توزیع مشکلاتی را در زمینه توزیع برق ایجاد کرده است، اهمیت افزایش بهره‌وری در استفاده انرژی به ویژه در سازمان‌های بزرگی همچون شهرداری دو چندان می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری و سایر دستگاه‌های بزرگ در مصرف انرژی باید نسبت به افزایش بهره‌وری توجه ویژه داشته باشند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه برای دومین دوره متوالی شهرداری در جایزه انرژی به عنوان نهاد برتر در زمینه مدیریت مصرف انرژی انتخاب شده است، این افتخار بزرگ را به تمام کارکنان شهرداری تبریک گفت و افزود: این انتخاب به دلیل برنامه‌ریزی و اقدام مؤثر برای کاهش مصرف و افزایش بهره‌وری در استفاده از انرژی به دست آمده است.

وی تاکید کرد: برای شهرداری اصفهان به عنوان یک دستگاه بزرگ که افزایش بهره‌وری را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده، کسب این افتخارات بسیار حائز اهمیت است و این اقدامات باید برای تمام سازمان‌ها، دستگاه‌ها و مردم الگو باشد.

نوروزی ادامه داد: رویداد جایزه انرژی توسط وزارتخانه‌های نفت، نیرو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار می‌شود و این سازمان‌ها نهاد برتر را بر اساس معیارها داوری و شناسایی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان همچنین تندیس ساختمان‌های سبز را به دست آورد، گفت: این موفقیت در پی تلاش برای استفاده از انرژی نانو و پاک در ساختمان‌ها و بهبود قوانین در این زمینه به شهرداری تعلق گرفت.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در هفته‌های گذشته دو رام جدید شامل ۱۰ واگن به ظرفیت حمل مسافر در خط یک قطار شهری اضافه شد، البته به دلیل شرایط کرونایی و کاهش مسافران واگن‌ها با ظرفیت کامل بهره‌برداری نمی‌شود، اما امکان کاهش سرفاصله زمانی حرکت قطارها در این خط از ۱۲ دقیقه به هشت دقیقه به وجود آمده است.

کد خبر 470169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.