گوشی Honor V40 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی Honor V40 5G به پردازنده دایمنسیتی 1000 پلاس مجهز است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی Honor V40 5G دارای صفحه نمایش OLED 6.72 اینچی و لبه‌های خمیده است. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و نرخ نمونه برداری لمسی آن به ۳۰۰ هرتز می‌رسد. وضوح تصویر آن نیز ۱۲۳۶*۲۶۷۶ پیکسل است.

گوشی آنر V40 دارای دوربین سه گانه است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو مجهز به لنز دو مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی از فناوری فوکوس خودکار لیزری پشتیبانی می‌کند و حسگر مربوط به آن در کنار فلاش LED تعبیه شده است.

انرژی مورد استفاده گوشی Honor V40 5G با استفاده از یک باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود. این گوشی از فناوری شارژ سریع سیمی ۶۶ وات پشتیبانی می‌کند. این فناوری به کاربران امکان می‌دهد که درصد شارژ باتری تنها در ۳۵ دقیقه تکمیل شود. همچنین باتری این گوشی هوشمند با استفاده از شارژ بی سیم ۵۰ وات در ۳۵ دقیقه از صفر به ۵۰ می‌رسد.

گوشی Honor V40 5G به رابط کاربری Magic UI 4.0 بر پایه اندروید ۱۰ مجهز شده است. این محصول در دو نسخه عرضه خواهد شد که هر دو دارای هشت گیگابایت حافظه رم هستند، اما یکی از آن‌ها از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

قیمت نسخه اول این گوشی ۵۵۶ دلار و مدل دیگر ۶۲۰ دلار ارزیابی شده است. گوشی ذکر شده در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و رز گلد به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر 470162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.