اولین ساعت هوشمند فسیل چه امکاناتی دارد؟ 

ساعت هوشمند جدید شرکت فسیل که از تراشه "اسنپدراگون ور 3100" (Snapdragon Wear 3100) بهره می‌برد، به تازگی وارد بازار شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت فسیل اولین ساعت هوشمند از نسل پنجم است که از مودمی سازگار با ارتباطات LTE استفاده می‌کند، به همین دلیل این محصول مورد توجه رسانه‌های مختلف قرار گرفته است. اولین ساعت هوشمند از نسل پنجم دارای هشت گیگابایت حافظه رم بوده و به دستیار صوتی Google Assistant نیز مجهز است. همچنین این ساعت به منظور پیمایش در منوها دارای یک دکمه چرخان مرکزی است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند جدید شرکت فسیل، ۱.۳ اینچ و اندازه بدنه آن ۴۴ میلی متر است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. شرکت سازنده ادعا می‌کند که با هر بار شارژ کردن این محصول، با توجه به نوع استفاده از آن از ۲۰ ساعت تا سه روز شارژ دهی دارد.

کاربران با استفاده از گجت جدید می‌توانند بدون متصل شدن به گوشی هوشمند، تماس بگیرند یا به تماس‌ها پاسخ دهند. علاوه بر این، محصول ذکر شده به امکاناتی مانند تراشه NFC، ارتباطات Wi-Fi و بلوتوث مجهز بوده و قادر است ضربان قلب و خواب کاربران را ردیابی کند.

ساعت هوشمند جدید شرکت فسیل در دو رنگ آبی و مشکی و با قیمت ۳۴۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 470161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.