شکست سنگین تیم بسکتبال پاز از مهرام

در دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان، در مرحله گروهی از گروه یک تیم بسکتبال مهرام تهران با نتیجه ۹۱ بر ۳۰ تیم پاز را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز_جمعه سوم بهمن ماه_ دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان، در مرحله گروهی از گروه یک امروز دنبال شد. تیم بسکتبال مهرام تهران با نتیجه ۹۱ بر ۳۰ شکست سنگینی به تیم پاز تهران تحمیل کرد.

مهرام پس از پیروزی ارزشمند روز گذشته مقابل نارسینای صدرنشین امروز با انگیزه‌ای مضاعف به میدان رفت.

در کوارتر نخست مهرام با نتیجه ۲۶ بر ۱۵ پاز را شکست داد.

در کوارتر دوم بازی یک طرفه و عالی از مهرام را شاهد بودیم. در این کوارتر مهرام به پاز اجازه نداد به اندازه انگشتان یک دست امتیاز بگیرد و در نهایت با نتیجه ۲۴ بر ۴ پیروز شد.

در کوارتر سوم پاز همچنان تحت فشار مهرام بود و نتوانست امتیازهایش را دورقمی کند. مهران با نتیجه ۲۰ بر ۹ پاز را مغلوب خود کرد.

در کروارتر چهارم مهرام تیم برتر میدان بود و پاز به طور کامل عقب نشینی کرده بود. در کوارتر نیز مهرام بازی قدرتمند و یک طرفه ای داشت و ۲۱ بر ۲ از سد حریف خود عبور کرد.

شادی عبدالوند از تیم مهرام در این بازی در ۱۹ دقیقه در زمین حضور داشت و ۱۹ امتیاز کسب کرد و عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد. ساناز اسکندری نیز با ۱۸ امتیاز و ۹ ریباند فاصله کمی تا دبل دبل داشت. تینا عیساییان و غزل محسنی نیز هر کدام ۱۱ امتیاز کسب کردند.

آیدا گل محمدی که در این بازی ۲۰ دقیقه بازی کرد ۹ امتیاز و ۱۲ ریباند به ثبت رساند که برای دبل دبل فقط یک پوئن کم آورد.

کد خبر 470133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.