پیش بینی قیمت طلا فردا ۴ بهمن + جزئیات

یک فعال بازار طلا، سکه و جواهرات قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار فردا را پیش‌بینی کرد.

رضا مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت طلا، اظهار کرد: با توجه به ورود جوبایدن به کاخ سفید در روزهای اخیر به نظر می‌رسد سیاست‌ها و راهبردهای اقتصادی دولت بایدن به نوعی روند رشد اونس طلا در بازار معاملات جهانی را تسهیل خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به گمانه‌زنی برخی از کارشناسان بازار آزاد در خصوص احتمال افزایش حجم نقدینگی بازارهای جهانی، صعود نرخ اونس طلای جهانی به بیش از دوهزار دلار نیز محتمل است؛ البته نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار در روند معاملات بازار طلا و سکه فروشان ایران در روزهای اخیر ثابت شده و به نظر نمی‌رسد در هفته جاری شاهد برهم خوردن این ثبات نرخی در معاملات خرید یا فروش بازار باشیم.

این فعال بازار طلا، سکه و جواهرات تصریح کرد: به نظر نمی‌رسد خرید یا فروش طلای ۱۸ عیار، سکه یا جواهرات در روند معاملات فعلی بازار، فروشندگان و خریداران را با ضرر و زیان قابل توجهی مواجه کند.

توجه: این گفتگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار طلا، سکه و جواهرات نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران می‌باشد.

کد خبر 470124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    5 7
    تورا‌خدا‌اینجوری‌نکنید‌ما‌که‌تو‌یک‌پانصد‌گرفتیم‌تا‌حالا‌ده‌میلیون‌ضرر‌کردیم‌اون‌وقت‌پول‌کارگر‌زحمت‌کش
  • سعید IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    16 1
    طلا درایران از پارسال 4 برابرشده است واین قدرت خریدتوده مردم عادی را آورده است پایین اگر پایین بیاید به نفع همه است چون خرید وفروش تعویض بیشتر می‌شود وهمه چیز نیز به همان نسبت ارزان می‌شود.. امیدوارم دلار درکانال 10 تومان وطلا بین 500 تا 600 د هرگرم باشد درصورت صلح با کشورهای اطراف وبازگشت درست وحساب بایدن بدون پیش شرط به برجام
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    17 0
    خداکنه قیمت ها بیاد پایین من متاهلم اما حتی نمیتونم یه انگشتر بخرم وای بحال جوانان که میخوان ازدواج کنن خداخودش کمک کنه .توی این مملکت همش باید حسرت بخوریم البته اگه اونم گرون نشه .
  • یک شهروند IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 0
    به نظر من باید طلا به نودهزار سه سال پیش برگردد جوانان دیگر پیر شدهاند وزیاد تمایل به ازدواج ندارند به خاطر این همه گرانی پدر ها هم می گو یند با این وضعت ازدواج نکنید الان دیگر کشاورز یاد گرفته ومحصول خود را از خانه میفروسد مثل برنج وحبوبات .............
  • امید IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 3
    تورو خدا قیمتارو پایین بیارید تا همه بتونن استفاده کنن خیلی ها حسرت به دل موندن
  • نظری IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    خدا‌خودش‌‌ بزرگ است شاید اینجوری نماند همه چیز کرون شده طلا که باشه به جایش
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    2 1
    طلا رو گرمی صد تومن کنید عالیه.
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    1 0
    میگن چرا ازدواج نمیکنین آخه یه انگشتر نمیشه خرید زن عقد کرد بعد میگن مالیات هم باید بدیم شرف هم خوب چیزیه
  • سالار IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    این منطقی نیس که طلا ارزون بشه ولی همه چی گرون بشه من میخوام خونه بخرم فقط تا حالا با طلا پس انداز کردم هرچقدر جمع میکنم بفروشم بازم نمیتونم یه اپارتمان نقلی بخرم.این ضرر ماست یا همه چی ارزون بشه یا همه چی گرون