گروه ما سخت تر از گروه یک است/قصد داریم در فینال حاضر شویم

سرمربی تیم بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: امروز نسبت به بازی هفته گذشته بهتر بودیم، از بازیکنانم راضی هستم چون تمام کارهای تاکتیک که در طول هفته کار کردیم را در زمین پیاده کردند.

فاطمه شریف در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، بعد از پیروزی مقابل تیم هیئت فوتبال اصفهان، اظهار کرد: هفته دوم است و تا هفته سوم نمی‌توانیم راجع به سطح فنی تیم‌ها اظهار نظر کنیم، زیرا بازی دوستانه نداشتیم که هفته گذشته و این هفته جنبه بازی دوستانه دارد تا بتوانیم به انسجام و هماهنگی برسیم و کارهای تاکتیکی خود را پیاده کنیم. امروز نسبت به بازی هفته گذشته بهتر بودیم، از بازیکنانم راضی هستم چون تمام کارهای تاکتیک که در طول هفته کار کردیم را در زمین پیاده کردند.

وی ادامه داد: تیم هیئت فوتبال اصفهان جوان است، امروز جنگیدند و خوب بودند شاید اگر با تجربه تر شوند در طول فصل بازی‌های بهتری ارائه دهند که برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه دوست ندارم راجع به داوری اظهار نظر کنم، خاطر نشان کرد: کیفیت کف پوش زمین به شکلی بود که برخوردها زیاد بود و در چند صحنه داور باید به نفع ما خطا می‌گرفت که نگرفت، اما در مجموع داوری خوب بود. امسال کرونا روی داوری هم تأثیر داشت زیرا نتوانستند مانند سال‌های قبل کلاس پیش فصل داشته باشند و تنها یک سری کلاس آنلاین برای آنها برگزار شد.

شریف در خصوص هدف هیئت فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان، تصریح کرد: هدف اول این بود که نسبت به سال گذشته تیم را جوان کنیم و از بازیکنان بومی استفاده کنیم که این اتفاق افتاد و در حال حاضر میانگین تیم ما بین ۲۳ تا ۲۸ سال است، هدف بعدی این است که بتوانیم در بین چهار تیم برتر حضور داشته باشیم و بعد از آن در فینال حاضر شویم.

وی در رابطه با برگزاری لیگ به صورت گروهی، گفت: شاید به این شکل حق بعضی تیم‌ها ضایع شود چون یک گروه قوی و یک گروه آسان می‌شود. فکر می‌کنم گروه ما سخت‌تر از گروه مقابل باشد زیرا مس رفسنجان، رهیاب و آبادان مدعی هستند و نسبت به فصل قبل خود را تقویت کردند.

سرمربی تیم بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی اضافه کرد: لیگ که دیر شروع شد باعث شد بازیکنان و کادر تیم‌ها بلاتکلیف باشند، اما به خاطر اینکه فینال پلی آف فصل قبل دیر به سرانجام رسید انتظار این را داشتیم که لیگ دیر تر شروع شود و خدا را شکر می‌کنیم که باوجود کرونا توانستیم فعالیت را شروع کنیم.

کد خبر 470096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.