رونق اقتصادی با خرید کالای ایرانی

امام‌جمعه بوئین میاندشت گفت: بسیاری از محصولات ایرانی نسبت به کالاهای خارجی کیفیت خوبی دارد لذا حداقل با خرید کالاهای با کیفیت ایرانی از تولید داخلی حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌اسلام حسن اسکندری امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوئین میاندشت با تأکید بر اینکه آنچه که انسان را در مسیر حرکت دین اسلام تقویت می‌کند و موجب شکوفا شدن کمالات او می‌شود سلامت معنوی و رعایت تقوای الهی است، اظهار کرد: استقامت و صبر و بردباری نشان دهنده تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که استقامت پیشه کنیم دشمن نمی‌تواند به مملکت آسیب برساند، گفت: عزت اسلامی به هزینه دادن می‌ارزد لذا حمایت از ارزش‌ها و آرمان‌ها نظام تحریم و جنگ اقتصادی و فرهنگی دارد.

امام‌جمعه بوئین میاندشت با بیان اینکه اگر امروز دشمن داریم به واسطه اینکه حرف برای گفتن در جهان داریم، گفت: دشمن زمانی مانع ورود اسلحه به کشور می‌شد که با تکیه بر قدرت دفاعی توانستیم به دستاوردهای دفاعی خوبی برسیم و اکنون دشمنان اعتراف می‌کنند که موشک‌هایی که از یمن به سمت دشمن پرتاب می‌شود دستاوردهای ایران است.

اسکندری با اشاره به ششم دی سالروز حماسه مردم آمل که با ایستادگی مردم این دیار این شهر به شهر هزار سنگر معروف شد، تصریح کرد: اکنون که در دوران مقابله با ویروس کرونا هستیم تمام شهرهای ایران نیز با تشکیل گروه‌های سلامت محله محور و سیل کمک‌های مومنانه به آسیب دیدگان کرونا به شهر هزار سنگر تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر انقلاب عزت و سرافرازی دارد، افزود: کسانی که با انقلاب فاصله گرفتند در عرق جهنم افتادند، مردم برای اقتدار نظام اسلامی از ولایت فقیه باید پیروی کنند.

امام‌جمعه بوئین میاندشت با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری تأکید در حمایت از تولید ملی، گفت: بسیاری از محصولات ایرانی نسبت به کالاهای خارجی کیفیت خوبی دارد و برای رونق اقتصادی حداقل با خرید کالاهای با کیفیت ایرانی از تولید داخلی حمایت کنیم.

اسکندری با اشاره به اینکه دهه فجر سالروز طلوع انقلاب و معارف قرآنی است و لازم است به میزان شب قدر و نیمه شعبان گرامی داشته شود، تأکید کرد: انقلاب آئینه به تمام معنا برای شناخت اسلام است و بدون اجتناب از طاغوت این انقلاب ادامه میسر نخواهد داد.

کد خبر 470095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.