بازگشایی مراکز تفریحی سرپوشیده ناژوان از امروز

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: مراکز تفریحی سرپوشیده ناژوان شامل تونل آکواریوم، باغ خزندگان، باغ استوایی و موزه پروانه‌ها از امروز _‌شنبه چهارم بهمن ماه ۹۹_ بازگشایی شد.

سید رسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مراکز تفریحی روباز ناژوان بنا بر دستور ستاد استانی مقابله با کرونا با الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجدد بازگشایی می‌شود.

وی با بیان اینکه مراکز تفریحی سرپوشیده ناژوان با ظرفیت ۵۰ درصدی فعال خواهد بود، افزود: استفاده از ماسک و دستکش توسط شهروندان هنگام مراجعه به مراکز تفریحی روباز و سرپوشیده الزامی است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: علاقه مندان برای بازدید از تونل آکواریوم می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۷ به این مجموعه مراجعه کنند، همچنین باغ خزندگان و باغ استوایی نیز هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ میزبان علاقه مندان خواهد بود.

هاشمیان با اشاره به تعطیل بودن تله سیژ در روزهای شنبه گفت: مجموعه تله سیژ از یکشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۶ فعال است.

وی گفت: علاقه‌مندان به بازدید از باغ پرندگان می‌توانند هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۱۶:۳۰ به این مجموعه مراجعه کنند.

هاشمیان خاطرنشان کرد: شهربازی ناژوان فقط روزهای جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ پذیرای شهروندان است.

وی گفت: با همکاری و هماهنگی بین طرح ساماندهی ناژوان و اداره کل دامپزشکی وضعیت سلامت و بهداشتی تمامی مراکز ناژوان تأیید شده است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین مرکز گردشگری تفریحی در اصفهان به سیستم فروش بلیت الکترونیک مجهز شده است.

کد خبر 470032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.