پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " نصب یک هزار لانه پرنده در سطح منطقه ۸"،" اجرای نخستین پاکت پارک شهر اصفهان در حاشیه خیابان خلجا"، " پارک بزرگ سپاهان‌شهر صاحب زمین تنیس شد"، "دومین رام قطار شهری سحرگاه سه‌شنبه وارد اصفهان می‌شود"، " صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی با بومی سازی مترو قم"، "بررسی و تحلیل سرانه خدماتی بافت ناکارآمد در شهر اصفهان"، " «شهروند دیپلمات» پلی به سمت خواهرخوانده‌های اصفهان / روابط بین‌المللی شهر توسعه می‌یابد"، " تصمیمات کرونایی برای حمل و نقل عمومی بر مدار آزمون و خطا"، "از منطقه ۱۵ اصفهان چه خبر؟ "، "۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی فعال است"، ۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

نصب یک هزار لانه پرنده در سطح منطقه ۸

نصب یک هزار لانه پرنده در سطح منطقه ۸ اصفهان در صدر اخبار پربازدید ایمنا طی هفته گذشته بود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان از نصب این لانه‌های پرنده در سطح پارک‌ها و بوستان‌های این منطقه خبر داد و گفت: در مرحله نخست ۳۰۰ لانه نصب شده و ۷۰۰ لانه دیگر نیز در حال ساخت و نصب است.

اجرای نخستین پاکت پارک شهر اصفهان در حاشیه خیابان خلجا

خبر «اجرای نخستین پاکت پارک در خیابان خلجا» هم از جمله اخبار پر مخاطب ایمنا در هفته گذشته بود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان از اجرای نخستین پاکت پارک شهر اصفهان در حاشیه خیابان خلجا خبر داد و گفت: پاکت پارک‌ها نواحی کوچکی از فضاهای عمومی دعوت کننده هستند که فضایی را برای فرار از فشار و شلوغی شهر فراهم می‌کنند.

پارک بزرگ سپاهان‌شهر صاحب زمین تنیس شد

بهره برداری از زمین‌های تنیس پارک بزرگ سپاهان شهر از اخبار پربازدید هفته گذشته بود.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان از بهره‌برداری زمین‌های تنیس پارک بزرگ سپاهان شهر خبر داد و گفت: هزینه عملیات اجرایی این زمین‌های تنیس پنج میلیارد ریال بوده که با مشارکت بخش خصوصی انجام شد.


دومین رام قطار شهری سحرگاه سه‌شنبه وارد اصفهان می‌شود

خبر ورود دومین رام قطار شهری به اصفهان هم مورد توجه مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه با اشاره به ورود نخستین رام جدید خریداری شده قطار شهری در شامگاه ۱۷ دی‌ماه سال جاری، گفت: رام دوم قطار شهری نیز سحرگاه سه‌شنبه (۳۰ دی‌ماه ۹۹) وارد شهر خواهد شد.

صرفه‌جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی با بومی سازی مترو قم

صرفه جویی ۱۰۰ میلیارد تومانی با بومی سازی مترو قم نیز از دیگر اخباری بود که مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم از بومی‌سازی و تولید اکثر تجهیزات مترو قم در داخل کشور خبر داد.

بررسی و تحلیل سرانه خدماتی بافت ناکارآمد در شهر اصفهان

خبر بررسی و تحلیل سرانه خدماتی بافت ناکارآمد
هم از اخبار پرمخاطب هفته گذشته ایمنا بود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: قرارداد پروژه «بررسی و تحلیل سرانه خدماتی بافت ناکارآمد در شهر اصفهان» با مشاور منعقد و جلسات راهبری آن برگزار شده و در مرحله جمع‌آوری اطلاعات است.


«شهروند دیپلمات» پلی به سمت خواهرخوانده‌های اصفهان / روابط بین‌المللی شهر توسعه می‌یابد

توسعه روابط بین‌المللی از طریق شهروند دیپلمات از دیگر خبرهایی بود که هفته گذشته بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: طرح «شهروند دیپلمات» از کنش‌گران بین‌المللی می‌خواهد به شهر و شهرداری اصفهان برای گسترش ارتباطات بین‌المللی کمک کند.

تصمیمات کرونایی برای حمل و نقل عمومی بر مدار آزمون و خطا

تصمیمات کرونایی برای حمل و نقل عمومی نیز از جمله گزارش‌هایی بود مورد توجه مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

نزدیک به ۱۱ ماه از زمانی که زندگی با ویروس کرونا را آغاز کرده‌ایم می‌گذرد. در این مدت جان‌های بسیاری را از دست داده‌ایم و زندگی در کنار مرگ را آموخته‌ایم. طی این ۱۱ ماه هر روز بیشتر با این ویروس آشنا شدیم و با هر کشف، رفتار و تصمیم‌هایمان نیز تغییر کرده است. در روزهای نخست تنها توصیه‌مان به شستن دست‌ها بود و استفاده از ماسک را چندان جدی نمی‌گرفتیم. مدیران شهری نیز هر روز بخش زیادی از خیابان‌های شهر را ضد عفونی می‌کردند. اتوبوس‌ها، ایستگاه و واگن‌های مترو هر شب ضد عفونی می‌شدند. اما خبری از استفاده از دستکش و ماسک برای رانندگان اتوبوس و تاکسی نبود. برخی از تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شهری با کاورهای پلاستیکی صندلی راننده را جدا کرده بودند.

از منطقه ۱۵ اصفهان چه خبر؟

احداث میدان و اصلاح هندسی تقاطع خیابان معراج و بلوار آب در منطقه ۱۵ اصفهان از دیگر اخباری پربازدید هفته گذشته سرویس کلان شهر ایمنا بود.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از احداث میدان و اصلاح هندسی تقاطع خیابان معراج و بلوار آب و اصلاح هندسی خیابان حاشیه کانال آب گورت خبر داد

۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی فعال است

خبر فعال بودن ٣٠٠میلیارد تومان قرارداد در مرکز همایش‌های بین‌المللی نیز مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان قرارداد فعال است.

کد خبر 470031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.