مهرداد میناوند و ۲۰ نکته از پرسپولیس تا کما و کرونا + عکس

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران در روزهای گذشته به خاطر ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان لاله بستری شد. به گفته پزشکان حال وی وخیم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد میناوند متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ منطقه جی تهران بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. میناوند از بازیکنان قدیمی فوتبال در ایران است که در باشگاه‌هایی چون پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است.

مهرداد میناوند در سپاهان

مهرداد میناوند در سال‌های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳ به مدت یک سال در پرسپولیس و یکسال در سپاهان حضور داشت تا اینکه در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۰ ساله بود با پی راهن راه آهن از بازیکنی فوتبال خداحافظی کرد.

مهرداد میناوند شماره ۳۳ سپاهان را به تن می‌کرد و با لئون استپانیان، مهدی رحمتی، رسول خطیبی و ادموند بزیک همبازی بوده است.

میناوند سابقه مربیگری در پرسپولیس ب و خونه به خونه (دستیار) را در کارنامه خود بعد از خداحافظی از فوتبال را دارد. وی با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ به قهرمانی لیگ ایران دست پیدا کرد. میناوند با تیم اشتروم گراتس، یک قهرمانی در لیگ اتریش، یک قهرمانی در جام حذفی اتریش، دو قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌و ده بازی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است.

عکس لژیونری مهرداد میناوند

میناوند فوتبال را به صورت جدی از آکادمی پاس تهران شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۷۳ در ۱۹ سالگی با بزرگسالان این تیم وارد لیگ برتر شد. وی در سال ۷۴ مدتی در تیم کشاورز تهران بود سپس به تیم پرسپولیس تهران پیوست و در مدت ۴ سال با ۸۹ بازی توانست ۱۳ گل به ثمر برساند.


در سال ۱۳۷۷ وقتی ۲۳ ساله بود به تیم اشتورم گراتس اتریش پیوست و بعد از یک سال به شارلوا بلژیک رفت. وی همراه تیم اشتروم گراتس، یک قهرمانی در لیگ اتریش، یک قهرمانی در جام حذفی اتریش، دو قهرمانی در سوپرجام اتریش و دو سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده‌. میناوند سرانجام در سال ۱۳۸۱ با الشباب امارات قرارداد بست.

مهرداد میناوند در تیم ملی

میناوند از سال ۱۳۷۵ توانست به تیم ملی بزرگسالان راه پیدا کند. وی تا سال ۱۳۸۲ درتیم ملی حضور داشت و در ۶۷ بازی توانست ۴ گل به ثمر برساند.


میناوند مقابل زیدان و بکهام

۲۶ ساله بود که ۷۵ بازی ملی در کارنامه داشت و بیش از ۳۰ بازی به عنوان نخستین بازیکن آسیا در لیگ باشگاه‌های اروپا به انجام رساند. بارها مقابل تیم‌های بزرگ اروپا مانند منچستر یونایتد، رئال مادرید، بایرن مونیخ، والنسیا، لیورپول، آرسنال، بارسلونا و دیگر تیم‌های بزرگ اروپا به میدان رفت و بارها مقابل زیدان و بکام بازی کرد.


شکایت مهدی رحمتی از میناوند

شهریور سال ۱۳۹۶، مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را درباره سید مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت. به دنبال آن، رحمتی با مراجعه به دادسرای فرهنگ و رسانه از میناوند شکایت کرد.


ازدواج اول مهرداد میناوند در اتریش

مهرداد میناوند اولین بار زمان حضور خود در اتریش با یک دختر ایرانی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام آریا است. آریا مثل پدرش، چپ پا است. این زندگی در نهایت بعد از چند سال بخاطر عدم تمایل همسرش به زندگی در ایران به جدایی ختم شد.


ازدواج دوم مهرداد میناوند

مهرداد میناوند فوتبالیست سال‌های نه چندان دور تیم ملی ایران کشورمان در ۰۹/‏۰۹/‏۱۳۹۹‬ مراسم ازدواج خود را برگزار کرد و در اینستاگرام آن را به اشتراک گذاشت. همسر میناوند خانه دار بوده و در زمینه ورزشی و هنری فعالیتی ندارد.

مهرداد میناوند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را رسانه‌ای کرد. وی در این باره نوشت: نام آفریدگار عشق. سلام به همه دوستان جان، امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی… تاریخی که سال‌ها انتظارش را می‌کشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی می‌شد.مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بی نظیر
بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در ۹۹/۹/۹ به لطف خدا بی‌نظیر رقم می‌خورد.این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند. پس از فراز و نشیب‌های معمول زندگی در طول این سال‌ها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگی‌ام آغاز شد.
ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش می‌دارم، در این روز بی‌نهایت لذت‌بخش است و بهتر از این نمی‌توانست اتفاق بیافتد. سه سالی می‌شد که برای چنین روزی برنامه‌ریزی و لحظه شماری می‌کردم خدا رو شکر می‌کنم که محقق شد.
شکر.

میناوند در آذرماه امسال در تولد ۴۵ سالگی، با انتشار عکسی از کارت عروسی‌اش خبر از ازدواج دوم خود داد.


ماجرای میناوند در مهمانی شبانه

مهرداد میناوند در سال ۱۳۸۳ در ویلایی در شمال بخاطر حضور در یک مهمانی دستگیر شد که با حضور مأموران انتظامی این اتفاق فیلمبرداری شده و پخش شد. میناوند در نهایت در دادگاه بخاطر عدم اطلاع از شرایط و اتفاقات تبرئه شد.

شرکت واردات میناوند

میناوند یک شرکت بازرگانی اداره می‌کرد که در عرصه واردات انواع محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت دارد و تجارت اصلی‌اش عطر و ادکلن می‌باشد. میناوند همچنین فروشگاه آرایشی و بهداشتی در پاساژ میلاد نور هم دارد. وی امتیاز صادرات سه نوع سنگ معدن زینتی را داشته و آنها را به کشورهای مختلف صادر می‌کرد.

شایعه سرطان مهرداد میناوند

مهرداد میناوند در مصاحبه‌ای با اشاره به این مطلب که در سال‌های گذشته به خاطر تشخیص نادرست پزشکش و تجویز داروی نامناسب به سوژه شایعه پردازان تبدیل شده بوده، گفت: به مدت ۷ سال ناآگاهانه با تجویز نادرست پزشکم به استفاده از داروی کورتون با دوز قوی پرداختم و همین موضوع باعث شد تا مردم تغییراتی را در ظاهر من احساس کنند و این تغییرات را به پای بیماری‌ام بنویسند. پزشکم که بعدها فهمیدم تخصص لازم را نداشته برای درمان ریزش مو و رویش مجدد آن این داروی قوی را برای من تجویز کرده بود که متأسفانه مصرف آن به دلیل دوز بالای کورتونش باعث دردسر برایم شد. برخی به اشتباه تصور می‌کردند که من به بیماری صعب‌العلاج مثل سرطان مبتلا شده‌ام اما از همین جا به آنها می‌گویم که این خبر کذب محض است و من فقط به خاطر یک دوره کورتون درمانی مدتی سوژه برخی از رسانه‌ها شدم.

مهرداد میناوند در دورهمی

مهرداد میناوند ملی پوش سابق فوتبال ایران به عنوان مهمان در برنامه دورهمی مهران مدیری حضور پیدا کرد و از ناگفته‌های زندگی خود گفت. در این برنامه مهرداد میناوند به عنوان یکی از دو مهمان برنامه حضور پیدا کرد و در مدت زمان حضور خود به بیان نکات جالبی از زندگی‌اش پرداخت. در این قسمت از دورهمی، میناوند در رابطه با ممنوع‌التصویر بودنش و جلوگیری از عدم ورود به برنامه ماه عسل سخن گفت. وی سپس در اقدامی جالب و در پاسخ به سوالات مهران مدیری به ایراد توضیحاتی درباره بیماری که چند سال با آن دست به گریان بود پرداخت.

واکنش میناوند به بازی سپاهان و پرسپولیس

استوری های مهرداد میناوند پس از دیدار جنجالی سپاهان و پرسپولیس که در ورزشگاه نقش جهان برگزار نشد حواشی زیادی را برای این چهره ورزشی به وجود آورد.

کرونا مهرداد میناوند

مهرداد میناوند از اواخر دی ماه ۱۳۹۹ بر اثر درگیری ۸۰ درصدی ریه‌اش به ویروس کرونا و بخاطر وخامت حال در بخش ICU بیمارستان لاله تهران بستری شد

کامنت استقلالی‌های برای سلامتی میناوند

تعداد زیادی از هواداران تیم فوتبال استقلال برای مهرداد میناوند در اینستاگرام کامنت گذاشتند و برای این رقیب خود آرزوی سلامتی کردند و از او خواستند که حالش خوب شود و دوباره با آن‌ها کل کل کند.


عیادت بازیکنان فوتبال از میناوند

افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس در روز یکم بهمن ماه در بیمارستان لاله حاضر شد تا جویای احوال مهرداد میناوند بشود.
علی کریمی صبح پنج شنبه دوم بهمن ماه با حضور در بیمارستان از مهرداد میناوند عیادت کرد. علی پروین و افشین پیروانی و تعدادی از اهالی فوتبال هم به صورت تلفنی پیگیر وضعیت او بودند.

پیام باشگاه پرسپولیس برای میناوند

اعضای تیم و باشگاه پرسپولیس در پیامی، برای مهرداد میناوند آرزوی بهبودی و سلامتی کردند و از همه هواداران پرسپولیس، جامعه فوتبال ایران و مردم کشور درخواست کردند برای سلامتی میناوند دعا کنند تا این چهره سرشناس فوتبال کشور دوباره به آغوش خانواده بازگرد.

پیام برانکو و اسکوچیچ برای میناوند

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق سرخ‌پوشان پایتخت و دراگان اسکوچیچ سرمربی حال حاضر تیم ملی ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خودشان در اینستاگرام برای مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس آرزوی سلامتی کردند.
برانکو در این پست که با عکسی از میناوند همراه شده نوشته است:
"گرم‌ترین آرزوها، برای بهبودی هر چه سریع‌تر تو"
اسکوچیچ با نوشتن این متن نسبت به این اتفاق نگران‌کننده واکنش نشان داده است:
مهرداد عزیز، برائت از صمیم قلب آرزوی بهبودی عاجل و سلامتی دارم."

بخوانید:

حضور علی کریمی در بیمارستان محل بستری مهرداد میناوند

جمعی از چهره‌های ورزشی و علی کریمی در بیمارستان لاله حضور یافتند تا شرایط همبازی دوران گذشته خود را جویا شوند.

کد خبر 469969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    2 1
    بِلند شو مرد آیران چشم انتظار توست